درخواست رئیس جمهور آذربایجان، کنسرت رامیز قلی‌اف در اصفهان را لغو کرد!

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

borna ghasemi-16-85کنسرت رامیز قلی اف که قرار بود در روز دوشنبه -پنج اسفند ماه- در اصفهان برگزار شود، لغو شد.

رییس هنرسرای خورشید دربارهٔ لغو این کنسرت گفت: رییس جمهور آذربایجان دستور داده است تا در برنامه زنده تلویزیونی او رامیز قلی اف – تارنواز پیشکسوت آذربایجان- حضور داشته باشد. این برنامه که در قسمت موسیقی آن قلی اف حضور دارد با کنسرت او در اصفهان هم‌زمان است، اما به دلیل این که دستور مستقیم رئیس جمهور آذربایجان بوده است این استاد تار درخواست او را رد نکرده و به باکو می‌رود.

محمد علی ایزد خواستی افزود: می‌خواستیم که زمان برنامه خودمان را تغییر دهیم و به جای دوشنبه در روز شنبه سوم اسفند کنسرت را برگزار کنیم. اما به دلیل این که گروه نوژان در این روز برنامه داشت و بلیت‌های آن را فروخته بودیم نتوانستیم این جابه جایی برنامه را داشته باشیم.

ایزد خواستی ادامه داد: رامیز قلی اف به برگزاری کنسرت در اصفهان ابراز تمایل کرده است و می‌خواهد بعد از اجرا در برنامه زنده تلویزیونی رییس جمهور آذربایجان در اصفهان کنسرت برگزار کند.

وی در مورد احتمال برگزاری این کنسرت در آینده اظهار کرد: ما تمام سعی خود را برای برگزاری کنسرت رامیز قلی اف انجام خواهیم داد ولی ممکن است نتوانیم در بین برنامه‌های خود در آینده نزدیک آن را قرار دهیم.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.