درخواست والیبال کوبا برای سفر به ایران

جام جم آنلاین: فدراسیون والیبال کوبا با ارسال نامه ای از فدراسیون والیبال ایران در خواست کرد برای برگزاری چند بازی دوستانه به کشورمان سفر کند.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از مذاکره محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران با رییس کنفدراسیون والیبال قاره آمریکا مبنی بر برگزاری بازی های دوستانه و افزایش همکاری های دو جانبه، صبح امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت فدراسیون والیبال کوبا با ارسال نامه ای از فدراسیون والیبال ایران تقاضا کرد، تیم ملی این کشور جهت برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال کشورمان در فاصله زمانی ۲۲  لغایت ۲۹ ماه «مه» به ایران بیاید.

کوبایی ها در نامه خود پس از تبریک به فدراسیون والیبال به علت ارتقای سطح والیبال در ایران گفته اند: تصمیم داریم به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک در تاریخ ۲۲ تا ۲۹ ماه «مه» به ایران بیاییم و سه یا چهار بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران انجام دهیم و به همین دلیل از شما در خواست می کنیم تا در صورت موافقت هماهنگی های لازم را جهت ارسال دعوتنامه انجام دهید.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در این باره گفت: به دلیل اینکه ما دو سفر چک و هلند را در پیش رو داریم و برای آنها هم برنامه ریزی کرده ایم و سفر کوبا به ایران هم احتمالا با یکی از آنها تداخل زمانی خواهد داشت، می بایست بررسی بیشتری انجام دهیم. در جلسه ای که با ولاسکو خواهم داشت در این باره صحبت می کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم و سپس به در خواست کوبا جواب می دهیم.

لازم به ذکر است تیم ملی کوبا که یکی از قدرت های والیبال دنیا به شمار می آید و عنوان دار یک مقام قهرمانی و سه نایب قهرمانی در رقابت های جام جهانی والیبال است و تا به حال یک مقام قهرمانی و پنج مقام نایب قهرمانی در لیگ جهانی والیبال بدست آورده و اکنون در جایگاه پنجم رده بندی فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد، در آخرین دیدار خود مقابل تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۱ ژاپن سه بر صفر پیروز شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.