درخواست پرتغالی ها برای بازی با بوسنی هرزگوین

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

رسانه‌های ورزشی کشور بوسنی و هرزگوین مدعی شده‌اند که تیم ملی فوتبال پرتغال برای انجام بازی تدارکاتی با تیم بوسنی درخواست خود را ارائه داده است.

تیم ملی بوسنی و هرزگوین در گروه ششم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل با تیم‌های آرژانتین، ایران و نیجریه همگروه است. تیم بوسنی همانند سایر همگروهی‌های خود برنامه‌های آماده سازی‌اش را در دست اجرا قرار داده است که از آن جمله می‌توان بازی با تیم‌های آفریقایی اشاره کرد.
بوسنی برای شبیه سازی بازی با نیجریه در جام جهانی، دیدار با تیم‌های غنا یا سنگال را در دستور کار دارد. البته هنوز این مسابقات قطعی نشده است. همچنین “سوسیچ” سرمربی تیم ملی بوسنی اعلام کرد که بازی با تیم الجزایر هم در صورت تحقق چند شرط امکان پذیر است.
این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران چندی پیش اعلام کرده بود احتمال بازی ایران با تیم آفریقایی گینه وجود دارد.
یکی از سایت‌های ورزشی بوسنی همچنین روز گذشته از احتمال رویارویی تیم بوسنی با پرتغال خبر داد. طبق اعلام این سایت، پرتغال برای بازی با بوسنی در یک زمین بی طرف درخواست خود را ارائه داده است. به احتمال زیاد این مسابقه در کشور سوئیس برگزار خواهد شد. سرمربی بوسنی هنوز درباره قطعی بودن بازی با پرتغال اظهار نظر نکرده است و پس از حضور وی در شهر سارایوو (پایتخت بوسنی) در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

منبع ک شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.