درخواست ۲ میلیاردی من از استقلال شایعه است

۰۱ تیرماه ۱۳،

پیک خبر: اخبار ورزشی: هاشم بیک زاده بعد از یک فصل سخت در استقلال توسط کی روش در دفاع چپ تیم ملی و آن هم به عنوان بازیکن ثابت بازی کرد تا تیم های زیادی را خواهان خود ببیند. قرارداد بیک زاده با استقلال تمام شده و او باید دوباره با مسئولان این تیم توافق کند.

دفاع چپ استقلال در این باره می گوید: «فعلا که خبری نیست اما فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده تکلیفم مشخص شود. با مسئولان استقلال صحبت هایی انجام دادم و به یک توافقاتی رسیدیم. به امید خدا به توافق قطعی هم می رسیم اما باید یکسری مشکلات حل شود. من از پارسال طلب دارم و اگر طلبم را بدهند و یک مقدار از پول امسالم را هم پرداخت کنند قراردادم را تمدید می کنم. البته هر چه قسمت باشد همان پیش می آید اما فکر می کنم به احتمال ۹۰ درصد در استقلال می مانم و یک فصل دیگر برای این تیم بازی می کنم.»

می گویند بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی بازیکنان ملی پوش هم قیمت خود را بالا برده اند. بیک زاده در این باره می گوید: «هر چیزی عرفی دارد. اینطور نیست که بازیکنان ملی پوش بیایند و ارقام نجومی طلب کنند. باید شرایط باشگاه را هم در نظر بگیریم اما بالاخره قیمت بازیکنان تیم ملی پس از صعود هم بالا رفته.»

می گویند بیک زاده و سایر بازیکنان ملی پوش استقلال از مسئولان باشگاه درخواست قراردادهای ۲،۳ میلیاردی کرده اند. آیا بیک زاده تایید می کند؟: «اصلا اینطور نیست و درخواست ۲ میلیاردی من و سایر بازیکنان از استقلال شایعه است. ما هم شرایط باشگاه را در نظر می گیریم و بعد خواسته خود را می گوییم. اینطور نیست که چون به جام جهانی رفته ایم ارقام نجومی بخواهیم.»

اگر بیک زاده با استقلال به توافق نرسید پیراهن چه تیمی را به تن خواهد کرد؟ مدافع چپ ملی پوش استقلال اینگونه پاسخ می دهد: «امیدوارم که با استقلال به توافق برسم اما از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم که راه آهن و تراکتورسازی جدی ترین ها می باشند. اگر استقلال نشد می روم تراکتورسازی یا راه آهن.»
سایت گل


سایت خبری تحلیلی ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.