دروازبان تیم ملی نیم فصل به تراکتور سازی می پیوندد؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا حقیقی شرایط عجیبی را سپری می‌کند. پس از حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در دو تورنمنت معتبر مثل جام جهانی ۲۰۲۴ و جام ملت‌های ۲۰۲۴ حقیقی حالا از ترکیب اصلی تیم کارلوس کی‌روش دور شده و جای خود را به علیرضا بیرانوند داده است.

حقیقی در رده باشگاهی هم مثل تیم ملی شرایط مناسبی را تجربه نمی‌کند. او از روز ۵ مه ‌2016 که در ترکیب ماریتیمو مقابل موریرنسه قرار گرفت و البته بازی هم با شکست ۲ بر یک ماریتیمو همراه شد هرگز در تیمی باشگاهی به میدان نرفته و چند ماهی است که بدون تیم مانده است. یعنی ۷ ماه و ۳ روز است که حقیقی در رده باشگاهی به میدان نرفته، چیزی حدود ۲۱۵ روز که به هیچ وجه آمار مناسبی برای این دروازه‌بان ۲۸ ساله نیست.

دروازه بان اول ایران درجام جهانی ۲۰۲۴ برزیل اما در تیم ملی هم دیگر مثل گذشته به میدان نمی‌رود. او آخرین بار ۷ ژوئن ۲۰۱۶ در بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل قرقیزستان به میدان رفت و در دقیقه ۶۲ جای خود را به محمدرضا اخباری داد. ۶ ماه و ۱۱ روز و به عبارتی دیگر حدود ۲۰۰ روز است که حقیقی در تیم ملی هم بازی نکرده.

او که به دنبال حضور در تیمی جدید است چند پیشنهاد از لیگ برتر دریافت کرده که یکی از آنها به قرمزپوشان تبریزی مربوط می شود.

اشتباهات پی در پی محمدرضا اخباری در بازی های اخیر تراکتورسازی به ویژه دیدار با استقلال و سپاهان، کادرفنی تراکتورسازی را به فکر واداشته تا خط دروازه خود را تقویت کنند.

شنیدیم مذاکراتی نیز با حقیقی انجام شده و این گلر موافقت تلویحی خود را اعلام کرده است. حقیقی که هم اکنون در کشور پرتغال به سر می برد، به محض بازگشت به ایران مذاکرات جدی تر خود با تبریزی ها را پیگیری خواهد کرد.

البته به نظر می‌رسد بازگشت حقیقی به ایران منوط به به نتیجه نرسیدن مذاکراتش در اروپاست، چرا که کی روش شدیدا به وی فشار آورده که هر طور شده یک تیم برای خودش دست و پا کند.

وی برای رسیدن به جایگاه از دست رفته‌اش در تیم ملی قصد ادامه بازی در اروپا را دارد و به همین دلیل مذاکراتی را با چند باشگاه انجام داده تا در ژانویه تصمیمی جدید اتخاذ کند.

۱۰۹

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.