دروازه‌بان صنعت نفت: پول گلرهای خارجی را به بهزیستی بدهند بهتر است!

۲۴اردیبهشت،

borna ghasemi-24-37.jpg

دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان معتقد است نباید در لیگ برتر از دروازه‌بان‌های خارجی استفاده شود.

حبیب دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌ خوزستان اظهار کرد: لیگ امسال به سبب تعطیلات بسیار، بی‌کیفیت بود و این موضوع صد درصد بر عملکرد ما تاثیر منفی گذاشت. همچنین تعطیلات بسیار سبب شده بود که هیجان‌ بازی‌ها از بین برود و تمرکزمان را از دست بدهیم.

وی درمورد سطح تیم‌های لیگ دوازدهم هم بیان‌کرد: اگر بگویم سطح لیگ بالا بوده دروغ گفته‌ام. امسال لیگ متعادلی داشتم ولی درکل تیم استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و من پیش‌بینی می‌کردم که این تیم قهرمان شود.

دهقانی درخصوص عملکرد نفت آبادان هم گفت: ما خوب بازی می‌کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم. تک‌تک بازیکن‌ ما از لحاظ فنی از بسیاری از بازیکنان لیگ، یک سر و گردن بالاتر بودند و حتی پیشنهادات خوبی هم داشتند.

وی ادامه‌داد: معتقدم کاستا به تیم ضربه زد. البته دلم نمی‌خواهد از این مربی بد بگویم و همه تقصیر‌ها را گردن یک نفر بیندازم ولی علی‌رغم این‌که تمرینات خوبی به بازیکنان می‌داد، تیم را خوب ارنج نمی‌کرد. درکل فکر می‌کنم ما در این فصل بیشتر بدبیاری آوردیم.

دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان درمورد پیروانی، مربی سابق این تیم هم اظهارکرد: دو سال قبل پیروانی عملکرد تیم را بالا برد و ما تا آخر فصل فوتبال بازی می‌کردیم. شاید اگر پیروانی در تیم می‌ماند، ما سهمیه هم می‌گرفتیم.

وی درخصوص عملکردش در تیم صنعت نفت گفت: در اوایل فصل انگیزه بسیاری برای خوب بازی کردن داشتم، در ادامه فصل این انگیزه ۱۰ برابر شد ولی به هر حال یک دست صدا نمی‌دهد. پاشنه آشیل یک تیم، گلر است و من باید به بازیکنان تیم روحیه‌ می‌دادم که این کار را نیز انجام دادم.

دهقانی در ادامه دربارهٔ کاهش تعداد تیم‌های فصل آینده گفت: صد درصد کاهش تیم‌ها به لیگ آسیب می‌رساند. ما همیشه اول کاری را انجام می‌دهیم و بعد پشیمان می‌شویم. شهرستان‌های ما واقعا پتانسیل‌ بالایی دارند و با این تصمیم عملا جلوی پیشرفت‌ آن‌ها را می‌گیریم.

وی ادامه‌داد: مگر ما کشور سوئیس هستیم؟ کل مساحت این کشور به اندازه شهر تهران است ولی لیگ ۱۰ تیمی پویایی دارند. من صد درصد با ۱۶ تیمی شدن لیگ مخالفم چرا که این تصمیم سبب بی‌انگیزه شدن تیم‌ها می‌شود و تعطیلات لیگ را هم بیشتر می‌کند.

گلر نفت آبادان با بیان این‌که به نظرم باید از آمدن گلرهای خارجی به تیم‌های داخلی جلوگیری شود، گفت: به جای پول دادن به گلرهای خارجی این مبلغ را به بهزیستی بدهند تا خرج کودکان بی‌سرپرست شود.

وی درمورد برنامه‌های فصل آینده‌اش بیان‌کرد: از دو تیم تهرانی لیگ برتری که یکی از آن‌ها از تیم‌های سرخابی است، پیشنهاد دارم ولی فعلا در حد حرف است. به هر حال در صورتی که بتوانم با یک تیم خوب قرارداد ببندم، می‌خواهم به شهر خودم برگردم تا به مادرم نزدیک باشم. هدفم بازی کردن در سطح یک، لیگ کشور و دعوت شدن به تیم‌ملی است.

دهقانی در ادامه گفت: اگر تیم نفت در لیگ برتر بود، اولین گزینه‌ام این تیم بود ولی درکل چیزی مشخص نیست و هنوز مذاکره‌ای با مسوولان نفت نداشته‌ام. من شرمنده مردم آبادان هستم. امیدوار بودم این تیم در لیگ باقی بماند ولی نشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.