درودگر: زارع فسخ کرده و منتظر اولادی هستیم

۲۱خردادماه،

صادق درودگر دربارهٔ‌ی آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه ملوان گفت: یک‌سری بازیکن بومی در اختیار گرفته‌ایم، چند بازیکن خوبمان هم قراردادشان تمام شده و درصدد تمدید با آنها هستیم. البته یکی، دو نفر هم می باشند که رقم پیشنهادی‌شان آنقدر بالا است که نمی‌توان قرارداد بست.

به گزارش ایسنا ، او در ادامه افزود: با اشجاری و پژمان نوری به توافق نهایی رسیده‌ایم و منتظر بازگشت رافخایی از اصفهانیم. مازیار زارع هم با ما فسخ کرده و حضورش قطعی نیست. آقای اولادی هم بعد از اردوی تیم ملی می‌آیند و صحبت می‌کنیم اما حسن‌نژاد و نزهتی، جدایی‌شان قطعی است.

مدیرعامل ملوان در پاسخ به سوالی دربارهٔ‌ی مربی خارجی این فصل ملوان و بازخورد این انتخاب میان مردم انزلی، اظهار کرد: تمرینات ما آغاز شده و اسکوکویچ را شجاعی، حبیبی و محمدوند به عنوان دستیار همراهی خواهند کرد. مردم انزلی هم از انتخاب او استقبال کردند و این تحول را پذیرفتند. ان‌شاءالله که این تحول ما هم موثر باشد.

درودگر در پایان دربارهٔ‌ی هدف‌گذاری فصل بعدش بیان کرد: ابتدا باید تیم را ببندیم و سپس هدف‌گذاری کنیم. در حال حاضر پرورش جوانان و کسب رتبه در میانه‌ی اول جدول هدف ما محسوب می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.