درودگر:۲۰ موقعیت گل داشتیم/باید از پرسپولیس ۶ امتیاز می‌گرفتیم!

۰۸م آذر ،

012-4.JPG

صادق درودگر می‌گوید ملوان در فصل جاری لیگ برتر به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.

مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ دیدار این تیم برابر پرسپولیس که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اظهار کرد: تیم ما امروز بسیار خوب بازی کرد. موقعیت‌های بسیاری داشتیم اگر قرار بود به بازی خوب امتیاز بدهند، امروز ملوان باید ۶ امتیاز می‌گرفت.

وی ادامه داد: ما ۲۰ موقعیت گل روی دروازه پرسپولیس داشتیم اما آن‌ها فقط دو فرصت داشثتند که همان‌ها هم تبدیل به گل شد. ما سه امتیاز این بازی را روی حوادث و شرایط استثنایی فوتبال از دست دادیم.

درودگر با اشاره به اینکه ملوان امسال به دنبال کسب سهمیه آسیاست به ایسنا گفت: من از عملکرد کادر فنی و بازیکنان در هفته‌های قبل راضی هستم روند خوبی داشته‌ایم. بدون شک با کمک این هواداران امسال به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان دربارهٔ شعار علیه هدایتی گفت: به هیچ وجه کسی علیه هدایتی شعار نداد. این جو را اشخاصی ایجاد کرده‌اند که در فوتبال نبوده‌اند و تازه به ورزش آمده‌اند. آن‌ها فکر می‌کنند فوتبال هم مثل مکان قبلی‌ است که در آن کار می‌کردند. آن‌ها قصد دارند با شانتاژکاری به مردم دروغ بگویند اما روسیاهی به آن‌ها می‌ماند.

صادق درودگر دربارهٔ داوری این بازی هم گفت: داوری بد نبود هرچند که گل دوم ما صددرصد گل بود و داور به اشتباه آن را نپذیرفت. در صحنه‌ای که حسین ماهینی رافخایی را از پیش زد هم این بازیکن باید کارت قرمز می‌گرفت اما داور به او اخطار داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.