دروگبا برای پیوستن به گالاتاسرای وارداستانبول شد

۲۱ام بهمن ،

به گزارش ایرنا ، ستاره سابق تیم فوتبال چلسی انگلیس در پی حذف تیم ملی ساحل عاج از رقابتهای فوتبال جام ملتهای آفریقا در آفریقای جنوبی، برای حضور در تیم گالاتاسرای با استقبال هواداران این تیم و به همراه شماری از مسوولان باشگاه گالاتاسرای وارد فرودگاه استانبول شد.

دروگبا  ساعتی پس از ورود به استانبول با فاتح تریم سر مربی تیم گالاتاسرای دیدار کرد. او در جریان این دیدار گفت: از اینکه در تیم جدید خود با هواداران جدید رو به رو هستم خوشحالم و برای موفقیت گالاتاسرای هر چه در توان دارم به کار خواهم گرفت.

دروگبا با عقد قراردادی با تیم گالاتاسرای به همراه امانوئل ابوئه دیگر بازیکن ساحلی عاجی این تیم، گالاتاسرای را در رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر ترکیه و جام ملتهای اروپا همراهی خواهد کرد.

تیم شانگهای شنهوا چین، به عقد قرارداد دروگبا با تیم گالاتاسرای به کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت کرده است.

این تیم در شکایت خود عنوان کرده است که دروگبا همچنان با تیم شانگهای شنهوا قرارداد دارد.

مسوولان باشگاه گالاتاسرای اعلام کرده اند که در بندی از قرارداد دروگبا با تیم شانگهای شنهوا آمده است در صورت عدم پرداخت یک ماه از حقوق دروگبا، این بازیکن می تواند به صورت یک جانبه قراردادش را لغو کند و این در حالی است که مسوولان باشگاه چینی سه ماه است که حقوق دروگبا را پرداخت نکرده اند.

تیم گالاتاسرای به تازگی وسلی اسنایدر ملی پوش هلندی را نیز به خدمت گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.