درپاسخ به مشکلات: مشتریان رایان سایپا بخوانند

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

درچنین شرایطی شرکت های لیزینگی نیز با مشکلاتی درتحویل خودرو به مشتریان خود مواجه شده اند اما عدم پاسخگویی به بعضی از این مشترکان و بلاتکلیفی آنان در وقت تحویل خودرو سبب طرح این مشکل در بخش مشکلات مردم شده است.
یکی از کاربران خبرآنلاین می نویسد: سلام اینجانب در تاریخ ۹۱/۵/۱۷ نسبت به ثبت نام خودروی ال۹۰ لیزینگی نزد شرکت رایان سایپا اقدام نمودم موعد تحویل ۴۵ روز کاری بوده است. چون موعد تحویل خودروی اینجانب بعد از ۱۲مهرماه بوده مابه التفاوت را به مبلغ ۴۰ میلیون ریال در تاریخ ۹۱/۷/۲۵ نقدا پرداخت نمودم اما تا این لحظه حتی خودروی من فاکتورهم نشده است و تماسهایی که اینجانب با شرکت مربوطه داشته ام هیچ گونه جواب درستی به من نداده اند لذا خواهشمندم پیگیری فرمایید:
۱-چرا پنج شنبه ها که برای همه روز کاری حساب میشود اما برای شرکت رایان سایپا روز کاری حساب نمیشود و بنده به خاطر چند روز مجبور شوم مابه التفاوت را پرداخت نمایم.
۲-چرا با توجه به اینکه بیش از دو هفته هست که من مابه التفاوت را نقدا پرداخت نموده ام اما چرا خودرو فاکتور نشده است.
این درحالی است که روابط عمومی این شرکت در پاسخ به این گلایه مشتریان خود بر وجود مشکل در بحث پاسخگویی به مشتریان این شرکت مهر تایید زد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر کارگروهی برای پاسخگویی به مشتریان این شرکت تشکیل شده و بزودی این مشکلات برطرف خواهد شد.
براساس اظهارات روابط عمومی این شرکت مشتریان این شرکت می توانند با ارسال جزییات خرید خود به ایمیل Hajilou@rayansaipa.com پیگیر مشکلات خود باشند وپس از پیگیری و حل مشکل نتیجه آن در خبرآنلاین منعکس خواهد شد.

۴۵/۲۲۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. امین ذوالقدری:

    سلام
    من یک پراید ۱۳۱ به مدل SE M13 4یورو در تاریخ ۲۸/۱۱/۹۲
    به شماره پذیرش ۵۹۵۳۳۰۶ ثبت نام کرده ام و از تاریخ دعوت نامه من حدود ۴۵ روز نیز می گذرد مابه التفاوت رو نیز پرداخت نموده ولی هنوز از خودرو خبری نیست .
    تشکر می کنم که تاریخ تحویل خودرو رو نیز به من بگی.

  2. رامین:

    با‌سلام‌از‌اینکه‌پیغام‌منو‌خوندید‌و‌تقریبآ‌پسخی‌دادید‌ممنون‌ولی‌دقیقآ‌نگفتید‌که‌مشکل‌من‌(L90)چه‌وقت‌‌حل‌میشه‌ممنون‌میشم‌جواب‌دقیق‌تری‌بشنوم‌

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.