درگیری بین رده بالاهای منچستر سیتی

تاخیر مدیر باشگاه منچستر سیتی در انعقاد قرار داد با فان پرسی مانچینی را به شدت بر آشفته کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، و به نقل از پایگاه خبرگزاری دیلی میل، روبرتو مانچینی از اینکه فان پرسی را از دست بدهد به شدت نگران و عصبانی ست، او می خواهد به هر طریقی که شده با فان پوسی قرار داد همکاری امضا کند اما تامل مدیر این باشگاه در این زمینه رویاهای وی را متزلزل کرده است.
فان پرسی مدتی ست که مورد توجه تیم های بزرگ است و مانچینی از این می هراسد که از دست دادن دقایق و حتی ثانیه ها می تواند برای آنها بسیار درد سرساز باشد.
گزارش ها حاکی از آن است که مانچینی تمایل دارد قبل از سفر به کشور چین برای انجام مسابقات تمرینی قبل از شروع فصل، قرار داد خود را با فان پرسی به امضاء برساند و به عبارتی با خیال راهی این مسابقات شود اما از قرار معلوم این راحتی خاطر با دست دست کردن های مدیر این باشگاه بریان فاروود حاصل نشدنی است.
با این حال مدیر اتحادی اه از مانچینی خواسته که اگر می خواهد قرار داد با فان پرسی نهائی شود باید چند نفر از جمله ادین زنکو و ایمانوئل آبدایور یا کارلوس توز را به فروش بر ساند تا بودجه ی برای خرید پرسی تامین شود تمامی این هرج و مرج ها در حالی است که آرسنال تیم فعلی فان پرسی همچنان تاکید می کند که او را به فروش نخواهد رساند وروی این موضوع پا فشاری می کند اما خود او تمایل زیادی به پیوستن به منچستر سیتی دارد.
منچستر سیتی تا به امروز مبلغ ۱۵ میلیون پوند را برای وی پیشنهاد داده است این بالاترین مبلغی است که آرسنال تا به حال برای فروش فان پرسی دریافت کرده است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.