درگیری تماشاگران و بازیکنان تیم والیبال کاله آمل با نیروی انتظامی

۱۰م دیماه ،

در پایان دیدار تیم‌های والیبال ساپیا و کاله آمل تماشاگران و چند نفر از بازیکنان نماینده آمل با نیروی انتظامی درگیری فیزیکی پیدا کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های سایپا و کاله آمل در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برتری ۳ بر ۲ آملی‌ها در کرج خاتمه پیدا کرد، اما این هفته از رقابت‌ها لیگ برتر هم مانند چند هفته قبل شاهد دعوا و حاشیه‌های جالب توجهی بود.

در جریان بازی این دو تیم هواداران پرشور و متعصب حاضر در سالن کری‌خوانی‌های فراوانی با هم داشتند؛ در پایان مسابقه و با پیروزی آملی‌ها تماشاگران منتسب به این تیم با نیروی انتظامی درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند، اما این پایان ماجرا نبود، چراکه در اقدامی عجیب و به دور از اخلاق حرفه‌ای چند تن از بازیکنان کاله از جمله محمد موسوی، عبدالرضا علیزاده، فرهاد قائمی و رضا قرا که شاهد درگیری بودند به جمع هواداران رفتند و با بالا رفتن از سکوی هواداران وارد درگیری با نیروی انتظامی شدند!

این اتفاق در حالی رخ داد که این هفته‌ها مسئولان فدراسیون والیبال تمام راه‌ها از جمله تصویب قوانین تازه، تشویق میزبانان با اخلاق و تنبیه متخلفان را در دستور کار خود قرار داده بودند.


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.