درگیری شدید در مجلس ترکیه بر سر سوریه+تصویر

۱۶م اسفند ،

در این هنگام اوزگوموش خطاب به نماینده عضو حزب حاکم گفت:” حرف مفت نزن؛ بشین سر جات. ما داریم حقیقت را می گوییم” و با بالا گرفتن بحث دو نماینده با هم گلاویر شدند که دیگر نمایندگان آن دو را از هم جدا کردند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، دو نماینده مجلس ترکیه بر سر سیاست های دولت ترکیه در قبال سوریه با هم درگیر شدند.

 ” امید اوزگوموش” نماینده حزب اپوزیسیون جمهوریخواه خلق ترکیه از آدانا با “محمد متینر” نماینده حزب حاکم عدالت و توسعه بر سر سیاست های دولت ترکیه در قبال سوریه گلاویز شدند.

این درگیری در پی اظهارات انتقادی نماینده حزب جمهوریخواه خلق صورت گرفت . اوزگوموش با اشاره به اینکه داوود اوغلو دو سال پیش وعده سرنگونی ” عنقریب” حکومت بشار اسد را می داد ؛ گفت: من تضمین می دهم بشار اسد ۲ تا ۴ سال دیگر در قدرت خواهد ماند.

اوزگوموش افزود: همان طور که ادعای وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق دروغ از آب در آمد ادعای امروز دربارهٔ کشتار مردم سوریه به دست دولت سوریه هم دروغ است.

در این هنگام محمد متینر در دفاع از موضع حزب حاکم ترکیه در قبال سوریه وارد عمل شد و به نماینده منتقد گفت:” حق ندارید از یک دولت خونریز و جنایتکار این طور دفاع کنید. بسیار زشت است که از یک قتل عام این طور دفاع می کنید.”

در این هنگام اوزگوموش خطاب به نماینده عضو حزب حاکم گفت:” حرف مفت نزن ؛ بشین سر جات . ما داریم حقیقت را می گوییم” و با بالا گرفتن بحث دو نماینده با هم گلاویر شدند که دیگر نمایندگان آن دو را از هم جدا کردند.

در پی این درگیری رییس مجلس برای پایان دادن به آن و کنترل مجلس، یک ساعت تنفس اعلام کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.