دریادار بی‌غم: هدف رزمایش ولایت ۹۱، صلح برای دوستان و ایجاد وحشت برای دشمنان است

۱۰م دیماه ،

73-59.jpg

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در رزمایش تخصصی دریایی ولایت ۹۱، نمایش قدرت با شلیک انواع موشک‌ها و اژدرها طی روزهای آینده به اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر دریادار غلامرضا خادم بی‌غم در حاشیه رزمایش تخصصی دریایی ولایت ۹۱ نیروی دریایی ارتش افزود: در این رزمایش برای هماهنگ کردن دریادلان نیروی دریایی ارتش، اجرای برنامه‌هایی نظیر عملیات در ساحل با حضور یگان‌های تفنگداران دریایی و پروازی، نفوذ و تصرف شناورهای سطحی، مین‌روبی و تخلیه نیرو و تجهیزات در حال انجام است.

وی با بیان ‌اینکه “رزمایش‌های نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی ارتش به طور برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود”، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش‌ها برای کسب آمادگی‌های لازم کارکنان، انتقال تجارب به نسل جوان، هماهنگی میان سایر نیروها و آزمایش تاکتیک‌ها، تجهیزات و دستاوردهای نوین دفاعی است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه “رزمایش‌ها به دو گونه برگزار می‌شود”، گفت: رزمایش‌ها یا به طور اختصاصی توسط یک نیرو یا بصورت عمومی و مشترک و به اقتضای وضعیت موجود کشور، با برنامه‌ریزی‌هایی که ستادهای بالاتر انجام می‌دهند، برگزار می‌شود. رزمایش دریایی ولایت ۹۱ که از هشتم دی آغاز شد، یک رزمایش تخصصی است و در این آن سعی شده با توجه به نوع آموزش‌های ارایه شده در طول سال و تجهیزات نوینی که در اختیار نیروی دریایی قرار گرفته است، محور رزمایش بر مسایل فنی، تخصصی و شناورهای سطحی و زیرسطحی متمرکز شود.

بی‌غم در پایان تصریح کرد: از اهداف برگزاری این رزمایش، ارسال پیام صلح و دوستی به دوستان و همسایگان، ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان و همچنین ایجاد امید در دل ملت است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.