دریادار فدوی: سرعت شناورهای سپاه به ۳ برابر شناورهای آمریکا افزایش می​یابد/هزاران تابوت در انتظار متجاوزان – اخبار سیاسی

دریادار علی فدوی در یادواره شهدای نبرد مستقیم این نیرو با ناوگان دریایی آمریکا نسبت به فتنه‌گری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه حساس خلیج فارس و پیرامون آن هشدار داد و گفت: اگر دشمن حماقت کند و آتش جنگ دیگری را در منطقه خلیج فارس روشن کند، پاسخ ما به حماقت دشمن و اذناب او، آن قدر قاطع و کوبنده خواهد بود که حتی فرصت پشیمانی را نیز از بسیاری از آنها بگیرد. ما دوست نداریم تابوت هزاران سرباز آمریکایی از خلیج فارس به سمت آمریکا سرازیر شود اما اگر از دشمن حماقتی به مانند سال های ۶۵ و ۶۶ ببینیم، این پاسخ، تنها بخشی از چشم‌انداز نبرد آینده ما با آمریکا خواهد بود.

گزیده سخنان وی به نقل از فارس از این قرار است:

·         ما برای پیاده کردن فرمول قرآنی “و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه”، در برنامه چهارم برای بالابردن سرعت و چابکی شناورهای موشک انداز خودمان برنامه ریزی کرده بودیم که سرعت آنها را به دو برابر حداکثر سرعت شناورهای آمریکایی برسانیم که به این مهم دست پیدا کردیم.

·         در برنامه پنجم بنا داریم این چالاکی و سرعت را به سه برابر حداکثر سرعت شناورهای آنان برسانیم و به لطف خدا به این توانمندنی نیز نزدیک شده ایم و این به لحاظ علمی و تخصصی و برای کسانی که نسبت به این موضوعات اشراف دارند، یک انقلاب علمی و تحول در دنیای شناورها، محسوب می شود.

·         به دنبال دخالت مستقیم آمریکا در منطقه، در بعضی از روزهای زمستان سال ۶۵ صادرات ما به زیر ۱۰۰ هزار بشکه رسید و در حالی که قیمت نفت جهانی ۱۸ دلار بود، نفتمان به یک سوم قیمت جهانی یعنی ۶ دلار فروش می رفت و این حتی معادل هزینه استخراج نفتمان هم نمی شد. به محض حضور در منطقه، برنامه ریزی های خود را برای مقابله با آمریکایی ها آغاز کردیم و به حول قوه الهی و باورهایی که رزمندگان دریادل ما بر آن باورها استقامت داشتند، روز اول فروردین سال ۶۶ اولین عملیات مقابله به مثل کنار آبهای ساحلی عربستان شکل گرفت. تغییر شرایطی که دشمن برای به شکست کشاندن ما در دریا و از آنجا در جبهه ها طراحی کرده بود، ما را ناگزیر از انجام عملیات های مقابله به مثل کرده بود به طوری که بیش از ۱۴۰ عملیات مقابله به مثل صورت گرفت.

·         امروز در سایه همان رشادت ها و حماسه ها است که آمریکایی ها در خلیج فارس در موضع دفاعی و انفعال قرار دارند و در همه صحنه هایی که در خلیج فارس به صورت روزانه اتفاق می افتد، این ناوها و شناورهای آمریکایی هستند که به اخطارهای قایق ها و شناورهای ما تمکین می کنند.

·         امروز آمریکا با همان شناخت اندکی که از توانمندی های ما دارد و با درکی که از حساسیت منطقه خلیج فارس دارد، به مواظب ترین کشوری تبدیل شده است که تیری در خلیج فارس شلیک نشود چرا که می دانند آینده دنیا به خلیج فارس وابسته است و اگر اتفاقی در این منطقه بیفتد منافع مادی آنها که برابر با همه هستی آنها است، در معرض خطر و نابودی قرار خواهد گرفت.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.