دریافت خدمات بیمه‌ای، بیمه شدگان تامین اجتماعی از ابتدای خرداد ماه تسهیل می یابد

مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین‌اجتماعی از راه‌اندازی سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی در تمامی شعب سراسر کشور خبر داد.

بیمه

به گزارش گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا(داناخبر)، سعید حسینی مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین‌اجتماعی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارایه خدمات جامع و فراگیر به جامعه تحت‌ پوشش و در راستای ایجاد شعبه ملی و تحقق تامین‌اجتماعی الکترونیک با رویکرد تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی عملیاتی و راه‌اندازی شد.


وی افزود: از ویژگی‌های این سامانه، امکان ارایه هر نوع خدمات دفترچه درمانی فارغ از شعبه محل بیمه‌پردازی و یا مستمری‌بگیری و همچنین خارج از محدوده جغرافیای شعب به بیمه‌شدگان است.


حسینی ادامه داد: از ابتدای خردادماه سال‌جاری تمامی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی می‌توانند به اختیار و انتخاب به هریک از شعب سراسر کشور که نزدیک به محل سکونت و یا اشتغال آنها است برای دریافت خدمات بیمه‌ای مراجعه کنند.


مدیرکل امور نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین‌اجتماعی اظهار کرد: سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی از ابتدای تیرماه سال ۹۳ در تمامی کارگزاری‌های رسمی سازمان نیز فعال خواهد بود.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.