در دولت اصلاحات شاهد نرمش بی‌منطق در مقابل غرب بودیم

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت اصلاحات با نرمش بی‌منطق و وادادگی در مقابل غرب نشان داد که از آرمان‌های انقلاب و امام راحل عدول کرده است.

محمد علی شایسته‌نیا در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به نقش فعال دولت‌های نهم و دهم در عرصه دیپلماسی منطقه‌ای و بین المللی گفت: در دولت اصلاحات شاهد نوعی نرمش بی‌منطق، انفعال و وادادگی در مقابل غرب بودیم، چرا که جبهه اصلاحات با عملکرد ضعیف خود در دیپلماسی بین‌المللی نشان داد که از آرمان‌های انقلاب و امام راحل دور شده است.

وی در ادامه با اشاره به دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران افزود: در دولت‌های نهم و دهم با ادبیات مبتنی بر دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام و ایستادگی بر روی حقوق ملت‌ها و بویژه ملت ایران مواجه هستیم.

شایسته‌نیا با اشاره به اینکه امروز دو چهره از جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان ترسیم شده است، تصریح کرد:‌ یک چهره در بین ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان که بوی آزادگی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب و شجاعت را استشمام کرده‌اند نقش بسته و در مقابل چهره دولت‌های غربی و رسانه‌های وابسته به دولت‌های استکباری در غالب بی‌منطقی و ناسازگاری بین المللی از جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده است.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه تلاش غرب برای انزوای ایران بی‌نتیجه مانده است، خاطر نشان کرد: تلاش غرب برای به انزوا در آوردن کشورمان اثر معکوس داشته چرا که بیداری اسلامی و حرکت ملت‌ها که اوج آن را در واکنش مسلمانان جهان در برابر اهانت به پیامبر اسلام (ص) را شاهد بودیم نشان می‌دهد در نتیجه ادبیات انقلاب در اقصی نقاط جهان تاثیر گذار بوده و تلاش‌های دولت‌های استکباری برای ناکارآمدی این نگرش، انفعالی و بی‌نتیجه بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.