در سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” باید تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم

۲۹م اسفند ،

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام”حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: هدف نهایی فشارهای دشمنان، سیاسی است و لذا باید در سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم.

“محمدرضا باهنر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی”، اظهار داشت: سال ۹۱  سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بود و تلاش‌هایی نیز در جهت تحقق این شعار انجام شد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: تحقق حمایت از تولید ملی از نظر نرم‌افزاری خوب پیش رفت و سیاست‌های کلی تقویت تولیدات داخلی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب و توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه از اواخر سال ۹۰ و اوایل سال ۹۱ فشارهای اقتصادی دشمنان به کشورمان شدت بیشتری پیدا کرد، افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به زعم خودشان به دنبال فشاری فلج‌کننده بودند اما خوشبختانه مقاومت بسیار خوبی از سوی مردم انجام شد و ترفندهای آنان نقش بر آب شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: فشارهای اقتصادی را به بهانه فشارهای سیاسی اعمال می‌کنند و به دنبال این می باشند تا ملت ایران را از مسیری که در پیش گرفته است، پشیمان کنند.

باهنر با بیان اینکه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال به نام “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” به مردم گفتند که فشارهای اقتصادی، صرفا اقتصادی نیست، تصریح کرد: هدف نهایی فشارهای دشمنان سیاسی است و باید در جهت اقتصادی و سیاسی حرکت‌های حماسه‌سازی را انجام دهیم.

وی به همزمان برگزار شدن دو انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را در پیش داریم و مردم باید برای حضور در این انتخابات‌ها آمادگی کاملی را داشته باشند و همچوت قبل تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم در سال ۹۲ در بعد اقتصادی و سیاسی بار دیگر حماسه‌ساز  شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.