در سه بخش کاتا، انفرادی و تیمی شرکت می کنیم

رییس انجمن کاراته ناشنوایان از شرط تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی هنرهای رزمی ونزوئلا اظهار رضایت کرد و از شروع اردوی آمادگی تیم ملی از ۷ شهریور خبر داد.

نگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان جهت حضور در رد مسابقات جهانی هنرهای رزمی ونزوئلا آماده می شود از اینرو جهت حضور پرقدرت در این مسابقات اردوی آمادگی برای کاراته کاران طراحی کردیم که هم ملی پوشان تمرینات نهایی خودرا از ۷ شهریور در کمپ فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص آغاز می کنند.

وی ادامه داد: کاراته کاران ملی پوش ۲۵ شهریور جهت شرکت در مسابقات جهانی هنرهای رزمی به ونزوئلا اعزام می شوند بنابراین اردوی پایانی تیم ملی کاراته تا زمان اعزام به طول می انجامد و کاراته کاران مدت طولانی را در اردو بسر می برند ت از لحاظ فنی رد شرایط مسابقات جهانی قرار گرفته و عملکرد مناسبی را ارائه دهند.

نگینی تصرح کرد: تیم ملی کاراته بدلیل محرومیت بودجه فقط در ۵ وزن در این مسابقات نماینده دارد و متأسفانه شرایط برای اعزام و شرکت نفرات بیشتر فراهم نبود.

رییس انجمن خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته ناشنوایان در اوزان ۶۸- ،۷۵- ، ۸۴- ، ۸۴ ، بخش آزاد نماینده دارد و در سه بخش کاتا افرادی و تیمی شرکت می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.