در شب آخر کنسرت محمد اصفهانی چه گذشت؟!

پس از گذشت چند سال کنسرت محمد اصفهانی در اصفهان برگزار شد، ابتدا قرار بود این کنسرت در تیرماه برگزار شود، اما به دلیل نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و یا هر دلیل دیگر به شهریور ماه موکول شد.

به گزارش سه نسل به نقل از آفتاب ، به تعویق افتادن چند ماهه این کنسرت شور و حال مردم را از اجرای محمد اصفهانی از بین نبرد و آنها را از حاشیه به دور نگه داشت، اما این همه داستان نبود و دو شب برگزاری این کنسرت در تالار رودکی اصفهان، برگزارکنندگان این کنسرت اختلافات مالی خود را تا آخرین شب اجرا کشاندند و این اختلافات تا حدی پیش رفت که یک ربع قبل از شروع کنسرت و با وجود استقبال پر شور مردم اصفهان، صدابردار وسایل خود را جمع و قصد ترک تالار رودکی را کرد و کنسرتی که قرار بود ساعت ۲۱ شروع شود، در آخرین شب با یک ساعت تاخیر اجرا شد.

محسن نوید پور، یکی از برگزار کنندگان این کنسرت به خبرنگار ایسنا گفت: برای هماهنگی های کنسرت محمد اصفهانی با مشارکت مجید احدزاده در تهران به عنوان مسؤول هماهنگی ها و شرکت آوای نوین اصفهان با مدیریت بنده مجوز برگزار شد.

وی در مورد اختلافاتش با مجید احدزاده اظهار کرد: من و احد زاده در برگزاری و اجرای کنسرت شریک بودیم و قرار بود که هزینه ها برابر محاسبه شود ولی در شب آخر، او در پرداخت هزینه کوتاهی کرد و متاسفانه کنسرت تعویق افتاد و بنده مساله را ختم به خیر کردم.

نویدپور افزود: از احدزاده شکایت کردم زیرا حدود ۹۰ درصد از هزینه ها را بنده پرداخت کردم و حق و حقوقی که از بنده پایمال کرده است را توسط قانون خواهم گرفت.

وی اختلافاتش با محمد اصفهانی را که در برخی رسانه ها مطرح شده است، کذب محض خواند و گفت: محمد اصفهانی قبل از شروع کنسرت حقوقش را گرفته است و خوشبختانه همه چیز از طرف محمد اصفهانی خوب پیش رفت.

مدیر شرکت آوای نوین اصفهان تصریح کرد: کنسرت از نظر نور پردازی و صدابرداری هم به خوبی پیش رفت و برای حواشی که در شب آخر اتفاق افتاد متاسفم.

کنسرت محمد اصفهانی در روزهای نهم و دهم شهریورماه در تالار رودکی اصفهان برگزار شد.


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.