در صورت ارائه گزارش واردات ۱۴۴دستگاه پورشه در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در صورت ارائه گزارش واردات ۱۴۴دستگاه پورشه در کمیسیون اصل 90 بررسی می‌شود

در صورت ارائه گزارش
واردات ۱۴۴دستگاه پورشه در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود

ممتازنیوز: رئیس کمیسیون اصل نود با اشاره به آخرین وضعیت بررسی واردات خودرو با ارز مرجع در کمیسیون اصل نود، درباره بررسی واردات پورشه در کمیسیون اصل نود نیز گفت: در صورتی که گزارش واردات پورشه به کمیسیون اصل نود ارسال شود این موضوع نیز بررسی می شود.

به گزارش ممتازنیوز، محمد علی پورمختار با اشاره به آخرین وضعیت بررسی گزارش واردات خودرو با ارز مرجع در کمیسیون اصل نود تصریح کرد: در گزارش کمیسیون اصل نود در خصوص واردات خودرو با ارز مرجع اصلاحاتی صورت گرفته است تا در زمان تشکیل کمیسیون این گزارش مطرح و سپس برای قرائت در صحن ارسال شود.
نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاحاتی باید در گزارش صورت می گرفت که این اصلاحات صورت گرفت و باید منتظر تصویب آن در کمیسیون باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا واردات ۱۴۴ پورشه در ابوموسی که اخیرا توسط رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شده است در این گزارش لحاظ شده یا خیر گفت: خیر؛ در این گزارش واردات این خودروها مطرح نشده است.
به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: در صورتی که گزارش واردات پورشه به کمیسیون اصل نود ارسال شود این موضوع نیز بررسی می شود اما تاکنون در این خصوص گزارشی دریافت نکرده ایم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.