در کشتی آزاد هم می توانستیم تاریخ ساز شویم/بد شانس بودیم

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: در کشتی آزاد اگر دچار بدشانسی نمی شدیم می توانستیم همچون فرنگی کاران تاریخ ساز شویم.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: کسب ۳ مدال طلا و رسیدن به عنوان قهرمانی توسط تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک ۲۰۱۲ جای هیچ صحبتی باقی نگذاشت واقتدارکشتی ایران را به رخ همگان کشید.

وی ادامه داد: ما در رشته آزاد هم می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم اما قرعه های بسیار سخت ،خوش شانس نبودن در کلینچ  ومصدومیت بد موقع رضا یزدانی مانع رسیدن به این مهم شد.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد:البته ما در یکی دو وزن می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم که این موضوع باید در یک فضای کارشناسی مورد تجزیه وتحلیل قراربگیرد.

وی اضافه کرد: کمیل قاسمی  واحسان لشگری نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و با مدال برنز خود نشان دادند در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

برزگر با اشاره به این که المپیک ۲۰۱۲ با هرکیفیتی به پایان رسیده خاطرنشان کرد: تازه کارما در کشتی شروع شده و باید از هم اکنون با یک برنامه ریزی ۴ ساله منظم ومنسجم به فکر المپیک بعدی باشیم و اعتقاد دارم با ثبات  مدیریت و حفظ بزرگانی چون رسول خادم در راس امو فنی تیم های ملی در آینده به موفقیت های بزرگی خواهیم رسید./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.