در مورد بازیگران سریال مادرانه

 

سریال مادرانه اولین سریالی هست که هر شب در ایام ماه مبارک رمضان ۹۲ بعد از افطار مردم به تماشای آن می نشینند . این سریال به کارگردانی جواد افشار که تا کنونی سریال‌های از جمله سی امین روز,لبه آتش,پول کثیف و … را داشته می باشد . داستان سریال مادرانه توسط سعید نعمت الله نوشته شده است.در ادامه با بازیگران سریال مادرانه بیشتر آشنا شوید…در مورد بازیگران سریال مادرانه

مهدی سلطانی بازیگر نقش اول مرد سریال مادرانه ( در نقش اردلان تمجید)می باشد . مهدی سطانی(بازیگر سینما,تئاتر و تلویزیون) متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز می باشد و لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) گرفته‌است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸، دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیونAvingon فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد

در مورد بازیگران سریال مادرانه

لعیا زنگنه نیز بازیگر نقش اول زن سریال مادرانه می باشد . وی در نقش همسر اردلان تمجید به ایفای نقش پردخته است.لعیا زنگنه ( : متولد ۱۳۴۴ در تهران ) از بازیگران سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.
لعیا زنگنه دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد ، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است.

در مورد بازیگران سریال مادرانه

هستی مهدوی نیز در این سریال در نقش یک دختر معتاد به نام رها به ایفای نقش پرداخته است.

در مورد بازیگران سریال مادرانه

شقایق فراهانی که کمتر در تلویزیون دیده می شود این بار در سریال مادرانه در نقش یک مدیر مدرسه (مریم) به ایفای نقش پرداخته است.

شقایق فراهانی بازیگر زن ایرانی متولد دوم مرداد ماه ۵۱ می باشد و دختر بهزاد فراهانی نیز می باشد و تا کنون در فیلمها و سریالهای زیادی از جمله کلاه پهلوی,بی خداحافظی(سینمایی),خنده در باران,گناهکاران و… حضور داشته است.

در مورد بازیگران سریال مادرانه

عباس غزالی در سریال مادرانه , نقش فرزاد نقش مقابل هستی مهدوی را ایفا می کند . عباس غزالی متولد ۱۳۶۳ در تهران می باشد

در سریال مادرانه بازیگران دیگری از جمله : سید مهرداد ضیایی,آتیلا پسیانی,فهیمه رحیم نیا و …. حضور دارند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.