در وظایف جهاد دانشگاهی بازنگری می گردد

فروردین ۱۴۰۳

با ورود مهندسی فرهنگی در اساسنامه جهاد دانشگاهی؛

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: همزمان با ورود بحث مهندسی فرهنگی در اساسنامه جهاد دانشگاهی در وظایف این نهاد بازنگری و بازسازی صورت می گیرد.

دکتر محمد حسین یادگاری، رئیس جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی افزود: از وظایف جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی برنامه ریزی فرهنگی ایجاد آمادگی فکری و منطقی در بین قشر جوان دبیرستانی و دانشگاهی و مقابله با غرب زدگی و انحرافات فرهنگی در چار چوب سیاست فرهنگی جهاد دانشگاهی است که از مصوبات شورای عالی انقلاب محسوب میشود.

وی با بیان اینکه در چار چوب سیاست های فرهنگی کشور در آینده بحث مهندسی فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ خواهد شد ادامه داد: با ابلاغ بحث مهندسی فرهنگی می بایست وظایف جهاد دانشگاهی مورد بازنگری و بازسازی قرار گیرد این که وظایف را چطور اجرا کنیم تا به اهداف برسیم.

دکتر یادگاری ادامه داد: برگزاری جشنواره کتاب سال دانشجویی جشنواره پایان نامه هایی دانشجویی، انجام فعالیت های دانشجویی در حوزه بیداری اسلامی راه اندازی پایگاه خبری تحصیلی اینترنتی و راه اندازی پایگاه جامع شهدای دانشجویی (سازمان دانشجویان ایرانی) از دیگر فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی طی چند سال اخیر است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.