در گفتگو با آریا مطرح شد:پاسخ حمید رسایی به انتقادات جبهه متحد اصولگرایان

خبرگزاری آریا-اگر پافشاری و پیگیری جبهه پایداری و رسانه هایی امثال ۹دی نبود حتما علی مطهری، کاتوزیان و عباسپوردر لیست اصولگرایان قرار می گرفتند.  
 حمید رسایی ،مدیرمسئول هفته نامه ۹ دی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا درباره انتقاد جبهه متحد از انتشار یک لیست انتخاباتی در نشریه ۹دی  گفت:این لیستی که در حال حاضر مطرح می کنند از سوی نشریه ۹دی منتشر شده مربوط به قبل از انتخابات دور اول مجلس نهم است که هنوز تکلیف لیست انتخاباتی هیچ یک ازگروههای اصولگرا مشخص نبود.  
عضو جبهه پایداری تاکید کرد:در واقع این لیست مربوط به دو ماه قبل است که در بالای آن نیزنوشته شده بود لیست احتمالی جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان ،هر چند این لیست خیلی هم دور از واقعیت نبود.
وی تصریح کرد:اعتراضی که دوستان ما در آن زمان داشتند این بود که چرا آقایان کاتوزیان،عباسپور و علی مطهری در این لیست قرار گرفته اند در حالی که ما بعدا دیدیم با وجود رای آوردن آقای مطهری بازهم در لیست قرارش ندادند به همین دلیل خود آقای مطهری در نطق مجلس به این موضوع اعتراض کرد که من از جبهه متحد رای آوردم ولی یک جریانی دیگر با حضور من در این لیست مخالفت کرد.
رسایی خاطرنشان کرد: آقای باهنر نیز در رسانه ها گفتند آیت الله مهدوی کنی از قرار نگرفتن نام این سه نفر در لیست جبهه متحد اظهار تاسف کردند والبته این موضوع هم تکذیب نشد  از سوی دیگر اقای جلالی نماینده لاریجانی نیز در مصاحبه های خود تاکید کرده بود لاریجانی موافق حضور این سه نفر در لیست جبهه متحد بوده است لذا همه این شواهد نشان می دهد احتمال رسانه ای ۹دی دور از واقعیت نبود.
وی با تاکید بر این مطلب که جبهه متحد کار خوبی انجام داد که نام این سه نفر در لیست خود قرار نداد، اظهار داشت:اگر پافشاری و پیگیری جبهه پایداری و رسانه هایی مثل ۹دی نبود حتما این سه نفر در لیست اصولگرایان قرار می گرفتند اما خواست ما این بود که این سه نفر به دلیل عملکردشان نباید  به نام اصولگرا مطرح می شدند از این رو ما از این موضوع استقبال هم کردیم .
رسایی افزود:این که امروز شماره ۳ماه قبل نشریه ۹دی را به این صورت منتشر می کنند خودش تخریب است در واقع در آن شماره لیستی برای جبهه پایداری هم پیش بینی شده بود که البته بعدا این لیست نیز تغییراتی داشت در واقع این مسائل احتمالات رسانه ای است که امری است طبیعی.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.