دزدیدن عکسهای پروفایل تلگرام دختران ایرانی دردسرساز شد

شبکه های اجتماعی به حریم خصوصی آدم ها هم تجاوز کرد :

متاسفانه نا آشنا بودن برخی ها به کاربردها و کارایی های شبکه های اجتماعی کمی دردسر ساز شد و بخاطر همین نا آشنا بودن با شبکه های اجتماعی تصاویر کاملا شخصی برخی ها دست به دست به سرعت در بین مردم چرخید .

پروفایل تلگرام دختران

طی این دو سال اخیر تعداد کاربرانی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند چندین برابر شده و رقم ثبت شدگان در شبکه های اجتماعی از ۲ میلیون نفر در سال ۹۲ به ۴۰ میلیون نفر در سال ۹۴ رسیده است .

طی آماری که در چند ماه اخیر درباره ی استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران به عمل آمده ، بیشترین کاربران ثبت شده در شبکه ی اجتماعی وایبر ، ایرانی هستند و ایران در استفاده از وایبر نفر اول شده .

پروفایل تلگرام دختران

اما به دلیل مشکلاتی که وایبر در سرعت لود شدن تصاویر و … داشته طی همین چند ماه اخیر خیلی ها استفاده از تلگرام را به وایبر ترجیح داده ند ولی غافل از اینکه تلگرام کمی در حریم شخصی افراد کنجکاوی به خرج می دهد و نا خواسته امکان پخش شدن تصاویر شخصی خود خواهید شد .

ماجرا از این قرار است که در تلگرام قابلیت تبدیل عکس دلخواه خود به یک برچسب « استیکر و یا شکلک » وجود دارد و افراد به راحتی می توانند ظرف چند ثانیه عکس خود را به یک « استیکر » تبدیل کنند .

پروفایل تلگرام دختران

اما سوء استفاده ی برخی که فرهنگ ارتباط بر قرار کردن در شبکه های اجتماعی را ندارند ، با برداشتن عکس نمایه های تگرام افراد به ویژه دخترها ، آنها را به شکلک و یا استیکر تبدیل کرده و با نوشتن حرف های زشت و بی ربط زیر این عکس ها با احساسات و آبروی دختران جوان بازی می کنند .

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. maryam:

    تا کسی خودش نخواد ازخودشو عکساش سوء استفاده نمیکنن… هستن کسایی که جونون دارن با گذاشتن عکسهای لختی و شرم اور جوونامونو بدبخت میکنن و زندگی بقیه هم خراب میکنن….خودمم یه دخترم خوشگلم هستم میتونم همچین عکسایی بزارم که هرکسی بادیدنش بخواد کیف کنه امانمیکنم…شهدای ما خوشگلیشونو زندگیشونو زنو بچه و ارزوهاشونو جوونیشونو فدای ماها کردن که الان به راحتی برای خودمون میگردیم… توخوشگلیتوفدای چی میکنی؟؟؟ فدای یه لایک و حال کردن یه نفر یا چند هزارنفر؟

  2. علی البدل:

    اینا همش حرف مفته

  3. بز بز قندی:

    اگر دختری خیلی ناراحت میشه که از عکسش سوء استفاده بشه ، خب نباید عکسهاشو در فضای مجازی بذاره دیگه . والله . فضای مجازی که در و پیکر نداره هر آدم ناجوری میاد توش جولان میده

  4. کریم:

    منم بودم عکساشونو پخش میکردم کمکی کرده باشم که عکساشون بیشتر به نمایش گذاشته بش. یه همچین آدم خیری هستم من

  5. saجاد:

    خب اون دختر غلط میکنه عکسش رو میزاره اونجا، کاملا حقشونه ، آلان حتی پسر ها هم عکس نمیزارن چه برسه به دخترای ساده …

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.