دستاوردهای علمی و فناوری دانشگاه ها مرهون انقلاب است

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

دستاوردهای علمی و فناوری دانشگاه ها مرهون انقلاب است

دستاوردهای علمی و فناوری دانشگاه ها مرهون انقلاب است

وزیر علوم به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیامی صادر کرد و گفت: دستاورد دانشگاه‌ها در عرصه های علم و فناوری که جهانیان را به خیره درآورده است ، همگی مرهون انقلاب اسلامی است .

به گزارش ممتاز به نقل از مهر، دکتر رضا فرجی دانا با صدور پیامی  به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد: دانشگاهیان همان گونه که در پیروزی انقلاب پیشگام بوده اند، امروز نیز در همراهی با انقلاب و نظام اسلامی پیشتاز می باشند.

وی با اشاره به نقش دانشجویان و دانشگاهیان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان از ابتدای تأسیس دانشگاه تا پیروزی انقلاب اسلامی نقشی پیشرو و برجسته در شکل گیری مبارزات و ترویج اندیشه های انقلابی در ملت مسلمان ایران داشته و همگام با آحاد مردم حضور فعال و مؤثری را ایفاء کرده اند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بیش ازسایر نهادها ازمواهب انقلاب اسلامی بهره برده اند؛ دستاورد دانشگاه‌ها در عرصه های علم و فناوری که جهانیان را به خیره درآورده است، همگی مرهون انقلاب اسلامی است .

در این پیام آمده است: اینک در آستانه سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی کشور نیز با گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب بیعت و تجدید میثاق می کنند.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.