دستمزد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی رانپذیرفتم

جام جم آنلاین: شهاب حسینی گفت: کار در سینما به لحاظ تکنیکال سخت‌تر است. بازیگر وقتی در کارهای تصویری ایفای نقش می‌کند، در لحظه بازی از کار خود لذت نمی‌برد، ولی بازی کردن در تئاتر همراه با لذت، انرژی و عشقی است که در سینما نمی‌شود آن را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها تئاتر «ملاقات» را روی صحنه دارد، با انتقاد از افرادی که حضور بازیگران سینما در تئاتر را به بهانه نداشتن پیشنهاد بازی می‌دانند، گفت: از ابتدای سال تاکنون پیشنهاد بازی در سه فیلم سینمایی را داشته‌ام که مبلغ دستمزد آنها مجموعا یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان بوده، اما هیچ یک را نپذیرفته‌ام.

این هنرمند تئاتر را قلب تپنده هنرهای نمایشی دانست و گفت: در چند سال اخیر ارتباطم با ریشه‌ام یعنی هنر نمایش قطع شده بود و در حال پژمردگی بودم.

شهاب حسینی با اشاره به این‌که بستر و فرهنگ نمایش باید به وجود آید تا همه شاخه‌های هنرهای نمایش فعال شود، گفت: مرز بندی‌هایی که برای بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر می‌شود، صحیح نیست.

حسینی گفت: اعمال برخی سلیقه‌های شخصی از طرف تصمیم‌گیرانی چون شورای حمایت ممکن است به این منجر شود که این شورا پول خود را در اختیار کسی دهد که مطابق با سلیقه‌های آنان عمل می‌کند، بنابراین به نظرم این شورا نیاز به بازنگری در شیوه عملکرد خود دارد.

او با بیان این‌که هر یک از ما وجهی از شرایط فرهنگی ایران را در اختیار داریم، تاکید کرد: باید سلیقه‌ها و مسائل شخصی کنار رود و مانند یک تیم و گروه عمل کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.