دستیار فرکی مامور مذاکره با کریمی شد

۳۱اردیبهشت،

حسین ابن‌قاسم اظهارکرد: به دنبال جذب کریمی هستیم و این ماموریت را به سجادی، مربی دروازه‌بانان تیم داده‌ایم تا در تهران با کریمی مذاکره کند.

وی ادامه‌داد: فکر می‌کنم کریمی اکنون بازیکن آزاد است و در هر شرایطی چه او خداحافظی کرده باشد و چه این کار را انجام نداده باشد و چه با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته باشد و چه نداشته باشد، با او وارد مذاکره می‌شویم که البته اگر هنوز با باشگاهش قرارداد داشته باشد، با آن‌ها مذاکره می‌کنیم، در غیر این صورت با خود او وارد مذاکره می‌شویم.

به گزارش ایسنا، سرپرست تیم فوتبال فولاد‌خوزستان گفت: به هر حال ما به دنبال جذب کریمی هستیم و قصد داریم خط میانی تیم را تقویت کنیم. البته به دنبال جذب بازیکنان دیگری هم در پست‌های فوروارد، هافبک و دفاع راست نیز هستیم و در پست هافبک به دنبال جذب بازیکن خارجی خواهیم بود.

وی عنوان‌کرد: درکل قصد داریم تیمی را ببندیم که بازیکنان داخل زمین و روی نیمکت آن هیچ فرقی با یکدیگر نداشته باشند و بتوانیم در لیگ سیزدهم بالای جدول را حفظ کنیم و در آسیا نیز موفق باشیم.

ابن‌قاسم در ادامه از ثبت قرارداد فرکی با این باشگاه خبر داد و گفت: فرکی روز قبل به اهواز آمد و با باشگاه برای یک فصل دیگر قرارداد داخلی ثبت کرد. قرارداد او در هیات فوتبال استان به دلیل این‌که هنوز فرم‌های جدید فدراسیون نرسیده، ثبت نشده است.

وی با بیان این‌که فرکی لیست جذب بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارایه داده است، عنوان‌کرد: او این لیست را به ما داده است ولی فعلا محرمانه بوده تا خود او ۱۵خردادماه به اهواز برگردد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد‌خوزستان گفت: از ۱۶ خرداد به مدت دو روز در اهواز تمرین می‌کنیم، سپس ۱۸ خرداد برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه به بروجرد خواهیم رفت. اردوی دوم ما در سرعین اردبیل است. آلمان، مجارستان و تهران را نیز برای مرحله پایانی اردوهای‌مان در نظر گرفته‌ایم که البته برپایی اردو در یکی از این محل‌ها، بستگی به وضعیت تیم دارد.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: دو روز پیش مهرداد جماعتی قراداد داخلی سه ساله با باشگاه ثبت کرد و آرش افشین و عبدالله کرمی نیز برای تمدید قرارداد به باشگاه خواهند آمد. سایر بازیکنان نیز با باشگاه قرارداد دارند.

امروز علی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا از حسین فرکی به خاطر پیشنهادش تشکر کرده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.