دستگیری زندانی حبس ابد

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

زندانی حبس ابد که با گرفتن مرخصی از زندان بیرون آمده و دیگر بازنگشته بود، هنگامی که با یک خودروی مسروقه در شمال تهران تردد می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شمالی تهران به راننده یک دستگاه خودروی پژو که با سرعت بالایی در حرکت بود، ظنین شدند و وی را تحت نظر قرار دادند سپس با استعلام از سامانه پلیس، ماموران دریافتند خودروی پژو سرقتی است بنابراین پیش از آن‌که راننده فرصتی برای فرار پیدا کند، او را دستگیر کردند و خودروی مسروقه نیز به پارکینگ پلیس منتقل شد.

متهم در بازجویی ادعا کرد خودرو را از یکی از دوستانش امانت گرفته و از مسروقه بودن آن بی‌خبر است.

با شروع تحقیقات ماموران انتظامی که گمان می‌بردند متهم ممکن است یک فرد سابقه‌دار باشد، به بررسی سوابق کیفری وی پرداختند و معلوم شد او یک زندانی حبس ابد بوده که پس از گرفتن مرخصی از زندان متواری شده است.

با فاش شدن هویت واقعی متهم، وی دوباره بازجویی شد و این بار اعتراف کرد که خودرو را دزدیده است.

متهم با اشاره به سابقه محکومیت به حبس ابد، گفت: مدتی پیش به اتهام حمل، نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر شیشه از سوی پلیس دستگیر شده و به زندان افتادم. پس از محاکمه در دادگاه انقلاب به حبس ابد محکوم شدم. هشت ماه پیش توانستم به دلیل بیماری و ادامه درمان با گرفتن مرخصی ۱۷ روزه از زندان خارج شده و فرار کنم.

متهم اضافه کرد: پس از فرار، مخفیانه زندگی می‌کردم و دیگر حاضر به بازگشت به زندان و تحمل ادامه محکومیتم نبودم تا سرانجام تصمیم گرفتم خودروی مدل بالایی را سرقت کنم. چند مرتبه اقدام به این کار کردم اما موفق نشدم تا این که چند روز پیش سیستم دزدگیر خودروی پژویی را که در خیابان متوقف شده بود از کار انداختم و آن را سرقت کردم.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ تهران، روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم این زندانی محکوم به حبس ابد ادامه دارد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 8, 2012 09:22 PM  تعداد مشاهده: ۳۳

بازدید از صفحه اول


حوادث
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.