دستگیری مردان عنکبوتی در استان خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری عاملان سلب آسایش عمومی اهالی روستای ملکش شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز، سرهنگ پاسدار”صفوه الله محمدی”در این رابطه افزود: در پی تشکیل پرونده ای در خصوص ورود افرادی به منازل روستای ملکش شهرستان بجنورد ، بلافاصله موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 وی با اشاره به اینکه متهمان شبانه وارد منازل می شدند ، بیان داشت: مشخصات این افراد توسط یکی از شاکیان که چهره آنها را دیده بود در اختیار ماموران قرار گرفت.
 فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند یکی از متهمان را به هویت الف  دستگیر نمایند.
 سرهنگ محمدی در ادامه اظهار داشت: متهم به بزه انتسابی خود اعتراف و به جرم ورود به عنف روانه زندان شد.
 وی با اشاره به اینکه احساس می شد آسایش و آرامش به مردم این روستا برگشته ، افزود: پس از گذشت چند روز مطلع شدیم افراد دیگری به منازل اهالی همان روستا وارد شده که بلافاصله چند اکیپ تلفیقی از پلیس آگاهی ، فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد و همچنین پاسگاه انتظامی خوش منظر وارد عمل شدند.
 فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ماموران حین گشت زنی در آن منطقه به دو جوان مظنون شده که بعد از دستگیری مشخص شد از مجرمان تحت تعقیب می باشند.
 سرهنگ محمدی همچنین بیان داشت: این دو نفر نیز به جرم خود معترف شدند که با زندانی شدن این سه نفر ، قائله ناامنی روستای ملکش و ورود شبانه به منازل شهروندان خاتمه یافت.
 وی در پایان تصریح کرد: طبق اظهارات اهالی و شوراهای اهالی این روستا ، امنیت و آسایش عمومی به مردم بازگشته است./ف
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.