دستگیری ۳ جاعل اسناد در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۳ جاعل اسناد مالکیت و شناسنامه ای در ۲ اقدام پلیسی خبر داد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پاسدار “غلامحسین دارایی” اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی قزوین پس از کسب خبر مبنی بر فروش قطعه زمینی در خیابان ملاصدرا ، بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: این ماموران با همکاری شهروندان ، متهم را حین فروش سند و زمین شناسایی و دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس ، ضمن اعتراف به جعلی بودن سند مالکیت ، گفت که سند را از فردی در قزوین جهت فروش، دریافت نموده است.
سرهنگ “دارایی” افزود: پلیس با هماهنگی قضایی ارائه کننده سند را نیز دستگیر که در این اقدام ، متهم اذعان کرد که اسناد مالکیت را از شخصی در تهران به صورت سفید خریداری و جهت فروش به یکی از دوستانش در قزوین داده است.
این مقام مسئول با اشاره به دستگیری ۲ متهم خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس آگاهی قزوین به دنبال شکایت فردی مبنی بر افتتاح حساب جاری توسط فردی به نام وی و سوء استفاده از حساب در یکی از بانک های قزوین موضوع را بررسی و در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ “غلامحسین دارایی” بیان داشت: در بررسی ماموران مشخص شد فردی که قبلا همکار شاکی بوده با دسترسی به اسناد شناسنامه ای وی اقدام به افتتاح حساب جاری نموده که متهم با همکاری بانک شناسایی شد .
وی تصریح کرد: در این اقدام ، متهم ضمن اعتراف به جعل مدارک دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.