دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در تهران

۲۳خردادماه،

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گقت: روز قبل در طرح مشترک پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ۷۰ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ محسن خانچرلی در گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای تدابیر رییس پلیس پایتخت و بنابر درخواست شهروندان در خصوص برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین معتادان ولگرد و بی خانمان، تیم های عملیاتی پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به اجرای این طرح در قالب طرح امنیت محله محور کردند.
 
وی افزود: طرح مذکور بنابر هماهنگی های انجام شده از یک روز قبل در تمام نقاط شهر تهران به اجرا درآمد که طی آن همه ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری های و پایگاه های مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به بازداشت، دستگیری و جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان بی خانمان در محله های مختلف شهر تهران کردند.
 
سرهنگ خانچرلی، ادامه داد: این طرح تا پاسی از شب  ادامه داشت که در نتیجه ۷۰ توزیع کننده و معتاد بازداشت و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از قبیل: تریاک، حشیش، شیره تریاک، شیشه، کراک، هروئین، گراس، سوخته تریاک و مرفین کشف و ضبط شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.