دستگیری ۳۰۸ سارق حرفه‌ای در خراسان

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۳۰۸ سارق حرفه ای و کشف ۷۰۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس:فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۳۰۸ سارق حرفه ای و کشف ۷۰۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داوطلب با اشاره به اینکه طی ۶ ماه امسال، ۷۷ نفر در تصادف فوتی برون و درون شهری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: طی مدت یادشده ۸۱۷ فقره تصادف جرحی و فوتی در محورهای درون و برون شهری این شهرستان رخ داده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در شهرستان بجنورد، پلیس بشدت با سارقان برخورد می کند لذا در این زمینه ۲۷ درصد کاهش وقوع سرقت‌ها داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می کند ، افزود: طی مدت یادشده دو هزار و ۲۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۷۳۶ دستگاه خودرو از رانندگان متخلف توقیف شد.

سرهنگ داوطلب در خصوص عملکرد پلیس این شهرستان در راستای دستگیری معتادان تابلو و خطرناک افزود: ۶۱۴ معتاد طی مدت یاد شده توسط پلیس این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. وی همچنین از دستگیری ۱۸۱ نفر فروشنده موادمخدر و قاچاقچی در ۶ ماه امسال خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر ، از این افراد مقدار ۳۲ کیلو و ۵۹۱ گرم تریاک ، ۶۴۱ گرم هروئین و پنج کیلو و ۲۵۷ گرم نیز سایر موادمخدر کشف و ضبط کردند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.