دستگیری اعضای یک باند هرمی گلدکوئیست‌ در لنگرود‌

فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری یک باند شرکت‌های هرمی گلدکوئیست در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، علیرضا زرعی‌چیان عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری باند شرکت‌های هرمی اظهار کرد: دستگیری این باند با کمک مردم صورت گرفته است.

وی افزود: گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت تعدادی از اعضای شبکه شرکت‌های هرمی با ورود به شهرستان لنگرود و اجاره یک باب ویلا در اطراف شهر بود که اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای شرکت‌های هرمی می‌کردند.

فرمانده انتظامی لنگرود ادامه داد: بلافاصله موضوع در دستور کار واحدهای اطلاعاتی و انتظامی شهرستان قرار گرفت و با تحقیقات به عمل آمده خبر واصله مورد تایید قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه محل مورد نظر پس از چند روز زیر نظر قرار دادن افراد شناسایی شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی لنگرود در یک اقدام غافلگیرانه و با هماهنگی مراجع قضایی وارد ساختمان شده و تعداد ۱۳ نفر از اعضای یک شبکه هرمی که خارج از گیلان وارد این شهرستان شده بودند را دستگیر کردند.

زرعی‌چیان خاطرنشان کرد: در بازرسی از زوایای مختلف مخفیگاه این باند، ۶۶ جلد جزوه تبلیغ و آموزش عضوگیری شرکت‌های هرمی، تعداد ۱۶ جلد کتاب آموزشی، ۷۶ حلقه سی‌دی آموزشی، یک دستگاه رایانه حاوی فیلم مستندات و سخنرانی‌های آموزشی شرکت‌های هرمی، یک دستگاه کامل تجهیزات دریافت از ماهواره و مقادیری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی از ادامه تحقیقات در این زمینه با هماهنگی مراجع قضایی خبر داد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.