دستگیری زنی که با تصاویر مستهجن تلفن می‌داد

۸فروردین ۱۳،

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری فردی که با انتشار یافتن تصاویر مبتذل در اینترنت سعی در اشاعه فساد و کلاهبرداری از کاربران را داشت، خبر داد.
به گزارش(ایسنا)، سرهنگ نیکنام در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان وبلاگی را که اقدام به انتشار یافتن و بارگزاری تصاویر مستهجن و مبتذل کرده بود، شناسایی کردند.
نیکنام ادامه‌داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دایرکننده وبلاگ با درج این تصاویر به همراه شماره‌های تماس سعی در منحرف کردن ذهن کاربران و ترویج فساد داشت و از این طریق اقدام به اخاذی می‌کرده که سرانجام پس از تحقیقات تخصصی متهمه اهل و ساکن کرج شناسایی و به مقر پلیس فتا احضار شد.
وی افزود: متهمه در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما پس از رویت مستندات به بزه خود اعتراف و اظهار کرد با همکاری یکی از دوستانش اقدام به ایجاد چندین وبلاگ و انتشار یافتن تصاویر مبتذل کرده و از اشخاصی که با وی تماس می‌گرفتند کارت شارژ تلفن دریافت می‌کرد.
نیکنام با تاکید براینکه والدین باید نظارت بیشتری نسبت به فعالیت فرزندان خود در اینترنت داشته باشند تا فرزندانشان گرفتار پایگاه اینترنتی‌های آلوده نشوند، از کاربران اینترنت خواست: اگر وارد محیط چت شدند نسبت به عواقب و سوءاستفاد‌ه‌های احتمالی دوستی‌های اینترنتی هوشیار بوده و به دوستی‌های اینترنتی که سرانجام تلخی دارد، اطمینان نکنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.