دستگیری عاملان یک قتل عام خانوادگی در ایلام پس از ۸ سال

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

004-3.jpg

دادستان عمومی و انقلاب ایلام از دستگیری عاملان یک قتل عام خانوادگی در این شهرستان پس از گذشت ۸ سل از وقوع جنایت خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حشمت‌الله شریفی در این‌باره تصریح نمود: دو نفر به اسامی «مهین.ج» ۳۸ ساله و «کهزاد.غ» ۳۲ ساله در تاریخ ۲ خرداد سال ۸۳ به سبب اختلاف خانوادگی به وسیله اسلحه گرم، «علی‌اکبر.ص»، «عبدالله.ص» و «مهناز.ص» را به قتل رسانده و متواری شده بودند.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، «مهین» در سال ۸۸ در شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه دستگیر و به زندان مرکزی ایلام منتقل شد که پس از ۳۱ روز به صورت برنامه‌ریزی شده توانست از زندان مرکزی ایلام فرار کند.

دادستان ایلام با بیان اینکه با ادامه پیگیری‌های قضایی و تلاش پلیس آگاهی ایلام، «کهزاد» در تاریخ ۸ شهریور امسال در اصفهان دستگیر و به زندان منتقل شد، اظهار نمود: «مهین» نیز با تلاش کارآگاهان در شهرستان شاهین‌شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

شریفی خاطرنشان نمود: در حین دستگیری «کهزاد»، یک قبضه سلاح کمری ماکادوف به همراه دو تیغه خشاب، یک جلد شناسنامه، دو کارت ملی، چهار فقره گواهینامه رانندگی، یک دفترچه درمانی مربوط به سازمان تامین اجتماعی، ۵ فقره کارت عابربانک، یک عدد کارت معافیت از خدمت وظیفه عمومی، سه فقره دفترچه حساب بانکی که همگی با هویت اشخاص دیگر جعل شده بودند، کشف و ضبط شد.

وی اضافه نمود: پیش از این پرونده دو متهم با موضوع قتل عمد از سوی دادگاه کیفری استان ایلام مورد رسیدگی قرار گرفته بود و هر دو نفر با حکم غیابی به قصاص نفس محکوم شده بودند که با توجه به دستگیری آنان، پرونده جهت رسیدگی به تقاضای واخواهی، مجددا به دادگاه کیفری استان اسلام ارسال شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.