دستگیری قاتل بعد از بازگشت به صحنه جنایت

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۲۲ دیروز ماموران پلیس آگاهی اصفهان از کشف جسد مرد ناشناسی در حاشیه یکی از بزرگراه های این شهر باخبر شدند. در ادامه تیمی از ماموران به همراه پازپرس ویژه قتل راهی محل جنایت شده و با جسد مردی روبرو شدند که بر اثر اصابت ضربه های کارد و تصادف با خودروهای دیگر جان باخته بود. در محل حادثه نیز اسناد و مدارک متعلق به مرد ۳۸ ساله ای به اسم روح الله کشف شد که بررسی ها نشان داد متعلق به مقتول نمی باشد. در حالیکه تجسس ها در محل ادامه داشت، مرد جوانی خود را به ماموران رساند و در حالیکه بسیار هراسان بود اظهار داشت: مقتول یکی از دوستانم به نام احمد، ۲۵ ساله است که دقایقی قبل پدرم با من تماس گرفت و مدعی شد من احمد را به قتل رسانده ام من نیز برای اینکه ثابت کنم در این جنایت نقشی نداشته ام خودم را به اینجا رسانده ام. وجود آثار زخم بر روی دست روح الله باعث شک ماموران به وی شد به همین خاطر او را به اداره آگاهی منتقل کردند.

متهم در ابتدا منکر قتل شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: من از مقتول یک دستگاه خودروی ماکسیما خریده بودم، مقداری از پول آن را به صورت نقد پرداخت کرده و مابقی را در قالب دو فقره چک به وی دادم. امروز سررسید یکی از چک ها بود که من موفق به پاس کردن آن نشدم، بر اثر این موضوع با احمد درگیر شدم که او به من توهین کرد در یک لحظه عصبانی شده و با کاردی که همراه داشتم چند ضربه به بدنش وارد کردم او نیز چاقو را از من گرفت و یک ضربه به دستم زد وقتی متوجه شدم مقتول قبل از مرگ موضوع را به پدرم اطلاع داده است دچار وحشت شده و با پای خود به صحنه جنایت بازگشتم.

سرهنگ حسین حسین زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به این خبر به مهر گفت: راز این جنایت با تیزهوشی ماموران پس از ۴ ساعت فاش شد و هم اکنون تحقیقات از متهم در اداره آگاهی ادامه دارد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.