دستگیری مامور قلابی پلیس راهور

۰۷اردیبهشت،

دستگیری مامور قلابی پلیس راهور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از دستگیری جاعل مامور نمایی که با پوشیدن لباس ماموران راهور تهران اقدام به اخاذی از رانندگان می کرد،خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، سرهنگ سعید اسماعیلی در این باره گفت: ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه روز قبل  ماموران راهور منطقه ۲۰ تهران هنگام گشت زنی در فلکه سوم دولت آباد ملاحظه کردند فردی درحالی که ملبس به لباس نظامی کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی است در محل به صورت پیاده ایستاده و یک برگ کاغذ که شماره چند خودرو بر روی  آن نوشته شده بود را در دست دارد.

ماموران با ملاحظه این وضعیت سبب ایستادن وی را جویا شدند متهم که مرد جوانی بود به ماموران اظهار داشت:من به تازگی از شهرستان بانه به پلیس راه تهران کرج منتقل شده ام و اکنون هم به عنوان نیروی کمکی در راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۰ تهران مشغول به خدمت هستم.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد:به دنبال این موضوع ماموران از آنجایی که می دانستند همچون شخصی در راهور منطقه ۲۰ خدمت نمی کند و به احتمال قوی وی مامور قلابی است بلافاصله وی را دستگیر و تحویل بازرسی پلیس راهور پایتخت دادند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران  در پایان خاطرنشان کرد:متهم که در تحقیقات هویت خود را “محمدرضا.س” معرفی کرد در بازجویی های پلیسی مشخص شد وی  با پوشیدن لباس ماموران راهنمایی و رانندگی در منطقه دولت آباد اقدام به اخاذی از رانندگان می کرد که پرونده ای در این رابطه تشکیل و به مقام قضایی ارجاع شد.

شنبه ۷ اردیبهشت   ۱۵:۴۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.