دستگیری ۷۰ دست فروش در اطراف مسجدالنبی(ص)

گشتی های اداره گذرنامه منطقه مدینه منوره توانستند در برخی محله‌ها منازلی را کشف کنند که افرادی که بر خلاف نظام اقامت در آن زندگی می‌کنند و به دست فروشی می‌پردازند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته بعثه مقام معظم رهبری، گشتی های اداره گذرنامه منطقه مدینه منوره توانستند در برخی محله‌ها مانند بئرعثمان، المصانع و العزیزیه، منازلی را کشف کنند که افرادی که بر خلاف نظام اقامت در آن زندگی می‌کنند و به دست فروشی و فروش اجناسی به عنوان سوغاتی به عمره گزاران و زائران می‌پردازند، آنها همچنین بسته‌های غذایی را در محیطی بسیار آلوده و کثیف و پر از حشره و آشغال برای فروش آماده می‌کردند.

به نوشته عکاظ، پس از دریافت تمام اطلاعات، عبدالرحمن فهد الحربی فرمانده گشتی‌های اداره گذرنامه مدینه دستور داد طرح میدانی برای کنترل منازل مورد نظر و حمله نیروهای گشتی به این محلها تهیه شود که در پی آن تمام افراد متخلف داخل این منازل دستگیر شدند.

هشام محمد الردادی سخنگوی مطبوعاتی اداره گذرنامه مدینه منوره اظهار داشت: این طرح در چارچوب برنامه‌های فشرده‌ای صورت می‌گیرد که گشتی‌های اداره گذرنامه در منطقه برای مقابله با تخلفات به ویژه در موسم‌های عمره و حج اجرا می‌کنند.

به گفته وی، در این طرح ضربتی، ۷۰ نفر دستگیر شدند که ۲۴ نفر از آنها کسانی هستند که به طور غیرقانونی برای عمره وارد شده بودند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.