دستیار فرگوسن جانشین گاس هیدینک رو نیمکت آنژی شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – رنه مولنستین دستیار سابق سرالکس فرگوسن به عنوان سرمربی تازه تیم فوتبال آنژی ماخاچ روسیه معرفی شد.

به گزارش ممتاز؛ گاس هیدینک از مربیگری در تیم روسی آنژی ماخاچ قلعه استعفا داد. جانشین این مربی ۶۶ ساله هلندی، دستیار سابق فرگوسن در منچستریونایتد، «رنه مولنستین» است، کسی که به عنوان مربی اول در کنار فرگوسن کار می کرد و بعد از خداحافظی او از دنیای فوتبال، از یونایتد جدا شد.

هیدینک در مورد استعفایش گفت: «همیشه می گفتم که ماموریت من با آنژی زمانی تمام می گردد که باشگاه بتواند بدون کمک من به پیشرفت و رشد خود ادامه دهد.» هیدینک در فوریه ۲۰۱۲ به این تیم ثروتمند روسیه پیوست. فصل قبل آنژی در لیگ برتر روسیه سوم شد، با ۱۱ امتیاز کمتر از زسکا مسکوی قهرمان. گاس هیدینک در حالی که این تیم را ترک کرد که تنها دو هفته از رقابت‌های فصل تازه لیگ روسیه قبل بود و تیم در حال حاضر با فقط یک امتیاز در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی قرار دارد. باشگاه آنژی در بیانیه ای اعلام کرد: «این باشگاه درخواست گاس هیدینک سرمربی تیم را مبنی بر پایان همکاری دو جانبه را پذیرفته.  مسئولان باشگاه صمیمانه از گاس هیدینک برای کمک‌های قابل توجهی که به باشگاه کرده تشکر می کنند و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارند.»

خبر جدایی گاس هیدینک از آنژی بلافاصله همراه شد با شایعه ارتباط این استعفا با نیمکت خالی بارسلونا. بسیاری از رسانه های ورزشی، هیدینک را گزینه تازه نیمکت بارسا معرفی کردند هر چند که در نهایت دوشنبه شب بارسلونا تاتا مارتینو را به عنوان جانشین تیتو ویلانووا معرفی کرد تا گمانه زنی ها در این مورد به پایان برسد.

مولنستین ماه قبل از یونایتد جدا شد و به آنژی پیوست. او پیشنهاد دیوید مویس مبنی بر کار در تیم زیر ۲۱ ساله های یونایتد را رد کرد و ترجیح داد در کنار گاس هیدینک در روسیه کار کند. مولنستین پیش از این به همراه فرگوسن چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بود.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.