دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پایی که جا ماند»

دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پایی که جا ماند»

جام جم آنلاین: این یک روایت استثنایی از حوادث تکان‌دهنده‌ای است که از سویی صبر و پایداری و عظمت روحی جوانمردان ما را، و از سویی دیگر پستی و خباثت و قساوت نظامیان و گماشتگان صدام را، جزء به جزء و کلمه به کلمه در برابر چشم و دل خواننده می گذارد.

 به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر کتاب «پایی که جا ماند» پی‌نوشتی را مرقوم فرموده‌اند.

ایشان در این مرقومه این اثر را کتابی دانستند که صحنه‌های اسارت مردان ما را در چنگال نامردمان بعثی عراق را به خوبی به تصویر کشیده است.

کتاب «پایی که جا ماند» یادداشت‌های روزانه سیدناصر حسینی‌پور از زندان‌های مخفی عراق می‌باشد که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متن مرقومه مقام معظم رهبری و تصویر آن در ذیل آمده است:

بسمه تعالی

تاکنون هیچ کتابی نخوانده و هیچ سخنی نشنیده‌ام که صحنه‌های اسارت مردان ما را در چنگال نامردمان بعثی عراق را، آنچنان که در این کتاب است به تصویر کشیده باشد. این یک روایت استثنایی از حوادث تکان دهنده‌ای است که از سویی صبر و پایداری و عظمت روحی جوانمردان ما را، و از سویی دیگر پستی و خباثت و قساوت نظامیان و گماشتگان صدام را، جزء به جزء و کلمه به کلمه در برابر چشم و دل خواننده می‌گذارد و او را مبهوت می‌کند. احساس خواننده از یک سو شگفتی و تحسین و احساس عزت است، و از سویی دیگر غم و خشم و نفرت. … درود و سلام به خانواده‌های مجاهد و مقاوم حسینی.

۲/۶/۹۱

سیدعلی خامنه‌ای

پیش‌بینی می‌شود برای کتاب «پایی که جا ماند» نیز مانند کتاب «نورالدین پسر ایران» نیز برنامه ترتیب داده شود و در آن مراسم تقریظ رهبر انقلاب به سیدناصر حسینی‌پور تقدیم شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.