دست پر تلویزیون برای ایام محرم و دهه فجر

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما از تهیه و تدارک سریال‌ها و برنامه‌های مختلف، ویژه ماه محرم و دهه فجر در شبکه‌های مختلف رسانه ملی خبر داد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ دکتر علی دارابی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال “زمانی برای عاشقی” گفت: این سریال با نویسندگی آقای محلوجیان و کارگردانی آقای لطیفی روزهای پایانی تولید را می‌گذراند و در دهه اول محرم از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.

معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما همچنین با اشاره به باز پخش”زمانی برای عاشقی” از شبکه تماشا در دهه اول محرم، ادامه داد: افزون بر این سریال، معاونت سیما برای ایام محرم و صفر سریال‌های “گندم‌های خیس” را برای پخش از شبکه دو سیما در دهه دوم محرم آماده پخش دارد و شبکه تماشا باکس نمایشی ویژه‌ای را آماده کرده است.

دارابی همچنین با اشاره به سایر برنامه‌های در حال تولید معاونت سیما برای ماه‌های آینده، اضافه کرد: از ابتدای آبان‌ماه، اولین قسمت سریال “سرزمین کهن” کاری از آقای کمال تبریزی پخش ‌می‌شود که این سریال شب‌های جمعه به صورت هفتگی از شبکه سه به روی آنتن می‌رود. همچنین سریال “معمای شاه” نیز از اواخر دی ماه روزهای جمعه به صورت هفتگی از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تدارک سریال برای دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این ایام سریالی با عنوان “گذر از رنج‌ها” در حال تولید است که تاکنون بیش از ۷۰ درصد کار تصویربرداری آن به کارگردانی فریدون حسن‌پور به پایان رسیده و قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.