دست پلید صهیونیست‌ها آغشته به خون مسلمانان میانمار است

معاون اقشاری سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: مسلمانان میانمار سال‌هاست که بدون بروز چنین جنایاتی در این کشور زندگی می‌کنند و پذیرش اختلاف قومیتی در کشتار مسلمانان میانمار به هیچ وجه عقلانی نیست.

سردار سید محمود حسینی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتیممتازنیوز، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای اقتصاد مقاومتی، عملکرد اصناف در این زمینه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: هر چه در این مسیر گام برداشته شود باز هم جای پیشرفت وجود دارد چون ظرفیت انجام کارهای بسیار بزرگ در اقشار و اصناف مشاهده می‌شود.

وی افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند نقش اصناف در پیشبرد اقتصاد مقاومتی را نادیده بگیرد، البته این افراد هم با توجه به حس مسئولیت‌پذیری بالای خود همواره در طول دوران انقلاب، اقدامات شایسته‌ای در راستای پیشبرد اهداف نظام انجام داده‌اند.

معاون اقشاری سپاه محمد رسول الله(ص) اصناف را یکی از حامیان اصلی در بحث تولید ملی دانست و گفت: اصناف می‌توانند با اتخاذ تدابیر صحیح، گام‌های موثری در جهت رسیدن به خواست مقام معظم رهبری و ایجاد آسایش ملت ایران فراهم آورند.

سردار حسینی در ادامه، فجایع میانمار را در راستای تلاش‌های استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام ارزیابی و تصریح کرد: مسلمانان میانمار سال‌هاست که بدون بروز چنین جنایاتی در این کشور زندگی می‌کنند و پذیرش اختلاف قومیتی در کشتار مسلمانان میانمار به هیچ وجه عقلانی نیست.

وی تاکید کرد: دست پلید صهیونیست‌ها آغشته به خون مسلمانان میانمار است و آنان قصد دارند با آزار مسلمانان در سراسر جهان، راه پیشرفت را بر ملت‌های مسلمان سد کنند.

معاون اقشاری سپاه محمد رسول الله(ص) همچنین در خصوص مسائل سوریه یادآور شد: علاقه مردم سوریه به نظام استکبارستیز حاکم بر این کشور، عامل اصلی مقاومت سوری‌ها تا به امروز بوده است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه  تنش‌ها در سوریه با برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مردم این کشور به هیچ وجه از این تنش‌ها حمایت نمی‌کنند و تلاش مسئولین سوری برای حل مشکلات مردم و اصلاحات اساسی، حمایت ملت این کشور از نظام حاکم را دو چندان کرده است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.