دشمنان آرزوی تضعیف پیوند سپاه با روحانیت را به گور خواهند برد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والسلمین ‘عبدالله حاجی صادقی’ در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان، سپاه پاسداران بر محور ولایت در خط مستقیم صراط حرکت می کند.

وی ادامه داد: بدنه و اصل سپاه پاسداران هرگز دچار لغزش و انحراف نخواهد شد، به مراجع عظام تقلید و روحانیت عرض می کنم به برکت حضور آگاهانه روحانیت، هیچ جریانی نمی تواند در بدنه سپاه کوچکترین انحرافی را ایجاد کند.

وی گفت: ما خاک پای علما، مراجع و روحانیونی هستیم که در مسیر اسلام، انقلاب و آرمان های امام و ولایت گام برمی دارند، خشونت ما در برابر دشمنان است ولی در برابر مردم، علما و روحانیت خاشع و متواضع هستیم.

وی ادامه داد: عرفان های کاذب، انحراف و هیچ جریان دیگری نمی تواند در بدنه سپاه نفوذ کند.

حاجی صادقی گفت: سپاه پاسداران دو هزار روحانی را با عزت به درون خود وارد کرده است، سپاه شاگرد روحانیت است، اگر ما رهبر معظم انقلاب را راهبر می دانیم علما، مراجع تقلید و حوزه ها نیز راهنمای ما هستند.

وی گفت: ممکن است برخی افراد گذشته خود را فراموش کرده باشند که ما در صدر اسلام نیز چنین چیزهایی را داشتیم ولی بدنه و اصل سپاه، هرگز دچار لغزش و انحراف داخلی و خارجی نخواهد شد.

وی همچنین اظهارداشت: سپاه نه تنها می خواهد انقلاب را حفظ کند بلکه می گوید می خواهیم بشریت را آگاه کنیم، ما انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور می دانیم، سپاه مردم انقلابی را در سنگرهای انقلاب سازماندهی می کند، سپاه خط مقدم دفاع از انقلاب است.

وی اظهار داشت: رمز موفقیت سپاه پاسداران اعتقاد به خداوند، معنویت و پیوند با ولایت است،سپاه پاسداران در برابر هر دشمن و تهاجمی اعم از نرم، سخت، نیمه سخت، فتنه، داخلی و خارجی می ایستد.

حاجی صادقی گفت: ما اجازه نخواهیم داد آنچه در صدر اسلام بر مالک اشتر و مسلم بن عقیل و یاران ائمه اطهار (ع) گذشت بر سر نایب امام زمان(عج) بیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری گفت: مطهری در اندیشه، گرایش و عمل ولایت محور بود، ایشان دین را با جامعیت کامل و به صورت حقیقی شناخته بود.

حاجی صادقی ادامه داد: شهید مطهری اهل افراط و تفریط نبود در یک سنگر با متحجران و در سنگر دیگر با روشنفکران افراطی مقابله می کردند.

وی اظهار داشت: بصیرت و مخاطب شناسی و اعتدال شهید مطهری زبان زد و کم نظیر بود.

۷۴۰۱/ ۵۵۰//۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۹۰۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.