دشمنان باتوهین به مقدسات مسلمانان درصدد ممانعت از گسترش این دین هستند

حجت الاسلام سیداحمد حسینی الست روز پنجشنبه بابیان این مطلب به خبرنگاران درزنجان به روند افزایشی وحدت مسلمانان جهان اسلام اشاره کرد و افزود: طراوت، شادابی و اتحاد ملل جهان اسلامی سبب خشم دشمنان و واکنش آنها به این انسجام مسلمانان می شود.

وی با بیان این که بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان برای آمریکا و اسراییل نتیجه معکوس درپی داشته است، اظهار کرد: ایجاد اختلاف و دودستگی بین توده های مختلف مسلمانان جهان اسلام از دیگر اهداف شوم دشمنان است.

مشاور معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشور، از ایران به عنوان کانون اصلی جنگ نرم دشمنان در گذشته یاد کرد و گفت: با برگزاری انتخابات باشکوه در این کشور و حضور گسترده مردم ایران در عرصه های مختلف، نقشه های پوچ دشمنان در مسیر نابودی و زوال پیش رفت و نتیجه حاصل از آن بر خلاف انتظارات آنان شد.

حجت الاسلام حسینی الست افزود: عدم موفقیت دشمنان در نیل به اهداف خود در جنگ نرم سبب شد که آنها از لحاظ جغرافیایی و ابزاری تمامی امت مسلمان جهان را مورد هدف قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: درزمان حاضر گرایش به دین اسلام قویترین موج در جهان اسلام است و دشمنان تلاش دارند ملل مسلمان را در رسیدن به اهداف خود ناامید ساخته و اعتقادات آنها را پوچ جلوه دهند.

مشاور معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: دشمنان بر این باورند که با ایجاد فرقه های انحرافی ولیبرال دموکراسی بین مسلمانان کشورهای جهان اسلام می توانند در هویت دینی، ملی و مذهبی آنها خلائی وارد کنند و این در حالی است که همگان نسبت به این افکار شوم و پلید دشمنان آگاه هستند.

حجت الاسلام حسینی الست بر آشنا کردن جوانان و نوجوانان با جنگ نرم دشمنان و اثرات منفی آن تأکید و اظهار کرد: در این جنگ به دلیل عدم رؤیت دشمن، مردم به ویژه نسل جوان باید آگاه بوده و به نیات و ابزار دشمنان در این جنگ بیش از پیش واقف باشند.

خ – م / ۵۹۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.