دشمنی استکبار جهانی با ایران خط پایان ندارد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غرب و آمریکا حتی پس از حل و فصل صلح آمیز مسئله هسته‌ای ایران، طی مذاکرات پیش‌رو، با بهانه‌های دیگری به دشمنی با کشورمان پرداخته و این تحریم‌ها را ادامه خواهد داد.

حسین معین آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهداف شوم غرب در قبال ایران، گفت: غرب به دنبال زیر سوال بردن رسالت ایران در مسیر کمک به نهضت‌های آزادی بخش و جنبش‌های اسلامی است.
 
وی ادامه داد: نگرانی اصلی غرب از الگوگیری کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی ایران است چرا که با وقوع چنین اتفاقی موجودیت غرب در منطقه با مشکلات جدی مواجه می‌شود.
 
معین آبادی افزود: یکی از گزینه‌های غرب، جایگزینی نظام سیاسی ایران با یک نظام لیبرال است تا با منافع آ‌ها هم سویی داشته باشد چرا که سیاست‌های ایران در تقابل جدی با اهداف سلطه‌طلبانه آن‌ها قرار دارد، اما می‌دانند که ایران هیچگاه با اهداف استکباری آن‌ها همکاری نخواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: غرب از صدور و گسترش باورهای اسلامی انقلاب ایران در هراس است و به همین جهت به بهانه‌های مختلف از جمله حمایت ایران از تروریست‌ها و  غیرصلح‌آمیز بودن مسئله هسته‌ای ایران تحریم‌های جدیدی را به تصویب می‌رساند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک حتی پس از حل صلح آمیز مسئله هسته‌ای ایران طی مذاکرات پیش‌رو، غرب با بهانه‌های دیگری به دشمنی با کشورمان پرداخته و  این تحریم‌ها را ادامه خواهد داد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.