دشمن مسیر ضربه زدن به نظام را در تضعیف سپاه یافته است

جمعه ۲ تیر – ۰۱:۴۲:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مسئول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در سپاه امام سجاد (ع):

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن امروز به خوبی دانسته که تا سپاه هست هیچ گزندی به انقلاب اسلامی نمی‌رسد لذا برای ضربه زدن به نظام، سپاه را هدف هجمه قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در نشست خبری که به مناسبت هفته پاسدار برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری ایام شعبانیه، مدبرانه و بسیار زیباست.
وی با اشاره به دستاوردها و فعالیت‌های سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی افزود: نقش سپاه در سه دهه انقلاب برجسته است به نحوی که دوست و دشمن به این نقش برجسته اعتراف دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه یک مجموعه صرفا نظامی نیست، اضافه کرد: رسالت سپاه طبق بند ۱۵۹ قانون اساسی، رسالت انقلاب عنوان شده است.
رستگار ادامه داد: با نگاهی در می‌یابیم که پرونده سپاه در حوزه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم موفق و قابل افتخار است چرا که به گفته رهبر اگر سپاه نبود کشور هم نبود و واقعا این حرف سخنی درست و به جا است.
این مسئول اظهار داشت: در واقع در پی موفقیت‌ها و توفیقات پی در پی سپاه است که دشمنان تمام هجمه‌های خود را به سمت این نهاد انقلابی معطوف کرده‌اند.
رستگار گفت: امروز دشمن می‌داند که اگر بخواهد ضربه‌ای به نظام وارد آورد در قدم نخست باید به سپاه آسیب وارد کند و باید گفت این امر برای دشمن به آرزوی محال تبدیل شده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: در واقع این اندیشه و تفکر سپاه و سپاهی است که مهم و مطرح است.
وی گفت: ممکن است افرادی باشند که در تشکیلات و سازمان سپاه جایی نداشته باشند، اما فکر و اندیشه سپاهی و شهادت‌طلبی داشته باشند که این امر در واقع همان چیزی که دشمن از آن می‌ترسد.
رستگار با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی سپاه شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی پیرامون کشور است، گفت: سپاه نیروی مکمل و هماهنگ کننده در زمان‌های مورد نیاز برای دفاع همه‌جانبه از کشور است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در واقع سپاه اندیشه ناب الهی است که خداوند بر قلب نورانی امام (ره) تاباند تا این نهاد انقلابی تشکیل شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۲۱۳۴۲۲۰۷۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.