دعوای شیرینی و عابدینی بر سر تمجید بیشتر از رویانیان/ چه کسی در تمرین پرسپولیس فحش می داده؟

به گزارش خبرآنلاین ؛ سعید شیرینی و امیر عابدینی به دلیل اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش با یکدیگر حسابی کلنجار رفتند. سرپرست پرسپولیس که برای اولین بار روی خط برنامه ۹۰ می آمد ، در این برنامه از داماشی ها به دلیل تغییر محل برگزاری مسابقه گلایه کردند. اینکه از نظر آنها تصاویر پخش شده از ورزشگاه سردار جنگل مشکوک است و این ورزشگاه هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه نداشته است. شیرینی داماشی ها را متهم کرد که با تشویش اذهان عمومی تمرکز پرسپولیسی ها را به ریخته اند.

این گفته ها سبب شد تا عابدینی روی خط آمد و گفت:« این حرف ها به دلیلی است که آقای شیرینی به تازگی وارد فوتبال شده و حرف هایش از نظر تخصصی خیلی دقیق نیست.» فردوسی پور بعد از این از عابدینی درباره مصاحبه اش با خبرآنلاین پرسید که او گفت:« حرفهایم درباره پرسپولیس را به عنوان یک کارشناس و یک پرسپولیسی قدیمی زده ام.»

در ادامه شیرینی گلایه کرد از توهین هایی که تماشاچیان داماشی در تمرین آخر پرسپولیس داشتند از اینکه مربیان تیم داماش در تمرین حاضر بودند . شیرینی از پرسپولیسی قدیمی که دم از عشق به پرسپولیس می زند اما در عمل ،به این تیم ضربه وارد می شود گلایه کرد. حرف هایی که واکنش تند عابدینی را به همراه داشت. او شیرینی را یک غیر فوتبالی خواند که نباید روی نیمکت سرخ ها بنشیند. از این به بعد قضیه عادل کمی از شیرینی درباره قصه ماشین هایی که به بازیکنان پرسپولیس هدیه داده شده پرسید. شیرینی هم از فرصت استفاده کرد و سخنانی را در مدح رویانیان نقل کرد. عابدینی هم سعی داشت در این روند از او سبقت بگیرد. کار به جایی رسید که فردوسی پور گفت:« بابا چه اصراری است؟ ملت خودشان می بینند چه کسی چطور مدیریت می کند.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.