دعوت آیت‌الله مهدوی‌کنی از علما برای شرکت در تجمع محکومیت‌ اهانت به پیامبر (ص)

متن بیانیه آیت‌الله مهدوی کنی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از دو هفته است جهان اسلام،‌ انسان‌های آزاده و پیروان سایر ادیان و مذاهب از توطئه شوم هتک حرمت به ساحت قدسی برترین آفریده خدا حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) در جوش و خروش و تلاطم هستند. بی‌ تردید این توطئه‌ها، حلقه‌های به هم پیوسته از زنجیره‌ی برنامه‌هایی است که استکبار برای اسلام هراسی ملت‌های دنیا تدارک دیده است و به همین دلیل است که از کوچکترین حرکتی که نشانه‌ای از عذرخواهی داشته باشد اجتناب می‌کند، ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) و به دنبال آن چاپ تصاویر و کاریکاتورهای موهن در فرانسه گواه این ادعاست. همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند لازم است امت مسلمان در سراسر دنیا، خشم انقلابی خود را تا نیل به اهداف این اعتراضات مقدس ادامه دهند و استکبار جهانی را به عقب‌نشینی وادار سازند.

بحمدالله ملت مسلمان ایران و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و سایر اصناف و اقشار در این عرصه حضوری پرشور و فعال داشته و دارند. آنچه در این میان اهمیت دارد،‌ تداوم این جنبش مقدس اسلامی با تداوم حضور فعال همه قشرهای مومن و انقلابی ایران عزیز است. لذا اینجانب از ائمه محترم جماعات استان تهران، علما، فضلا، خطبا و وعاظ حوزه‌های علمیه ام القرای جهان اسلام می‌خواهم تا در تجمع بزرگ “میثاق با رسول الله” که روز شنبه مورخ ۹۱/۷/۸ از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در میدان فلسطین برگزار می‌شود،‌ حضور پرشور و فعال داشته باشند.

امیدوارم این حرکت مقدس در استان‌ها و شهرستان‌های دیگر ادامه یابد و مساجد تهران و کشور به عنوان بزرگترین شبکه مذهبی ایران اسلامی، تبدیل به پایگاه نشر معارف الهی و آموزه‌های حیات بخش مکتب پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) گردند.

ان‌شاءالله مرکز رسیدگی به امور مساجد و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه این حضور شکوهمند را فراهم خواهند ساخت.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.